Mi értelme mozdonyvezetőt cserélgetni ilyen gyakran?
Bp-Szeged közt óránként mennek a vonatok ,az út 2 óra 22 perc. Van olyan vonat,nem mind de vannéhány amikor indul a nyugatiból és Cegléden mv váltás,leszáll másik felszáll,az 20 percet vezet és Kecskeméten megint váltanak,magyarán 3 vezér visz egy vonatot le Szegedre. Jó van amelyiknél Bp-től Szegedig egy viszi végig. Természetesen aki Ceglédtől Kecskemétig viszi, nem ér véget a műszak,végigdolgozza a 12 45- öt mert visszamegy Ceglédre,onnan Szolnok,onnan fel Pest és vissza Cegléd. Tehát 5-6 vonaton dolgozik.
A 100-ason nem így van. Egy Debrecen telepállomású mozdonyvezető délután 14 óra 10 perckor kezd 15 óra 23 perckor elvisz egy személyvonatot Nyiregyig, ott átszáll egy másik mozdonyra,Nyiregytől felviszi a Várdát a nyugatiba és hozza a 6098-ast. Éjjel 2-kor végez is vagy viszi a Latorcát Pestre kezd 15.30-kor felmegy a nyugatiig és vissza 6008 sebes. Mozdonyvezető haverom mind a két kanyart szokta csinálni, de azt ő sem tudta megmondani,hogy egyes Szegedi vonatoknál miért váltana 3×.
Ezért kérdezem itt.
Mi értelme 3× váltani egyes Szegedi vonatokon?
Jobban kijön az óra?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!