Amikor a 3-as metró átmegy a 2-es vonalára tárolásra, a 3-as metró vonalán szállít még utasokat vagy ott is gatyásmenetben megy, mint a 2-es vonalon?
Figyelt kérdés
Itt olvastam, hogy a felújítás miatt vannak átjárások üzemi célból :)
Amúgy mennyivel megy az összekötőn? Deák tér és Deák tér között mennyi a menetidő?
2019. ápr. 17. 16:27
1/7 A kérdező kommentje:
Gatyásmenet :D
Üdvözlöm a telefonomat, ami átírta, garázsmenetet akartam írni :D
Gyerekkoromban egyszer gatyásmenetnek olvastam a garázsmenetet távolból, van hogy most is úgy hívom azóta. Úgy látszik a telefonom gondolatolvasó :D
2019. ápr. 17. 16:29
2/7 anonim válasza:
Nem szállít utasokat, egy utasszállító szerelvény mögött halad úgy, hogy az állomásokon nem áll meg, kb egy állomás távolságot tartva.
3/7 anonim válasza:
A forgalomba álló vonatok az M3 vonalán már szállítanak utast, a kiállók viszont ott sem. Az összekötő vágány állapota és ívviszonyai miatt 5-10 km/h sebességgel járható.
4/7 eddiboy válasza:
Ez érdekes, pedig Nagyvárad tértől a Deákig stallithatna utasokat. Gyerekkoromból emlékszem ilyen csonkamenetekre, amikor anno volt, hogy Kökitől csak Deákig ment egy szerelvény, és ott leszállították az utasokat.
5/7 anonim válasza:
Az eszem megáll, újabb lepontozóbajnok és megint nem írja oda, hogy mi baja van!
Utolsónak: a belváros közepén a teli szerelvény kiürítése időbe telik, kell hozzá plusz személyzet is. Mivel a csúcs végén állnak ki ezek a vonatok, még megvan a kockázata, hogy túltartózkodás miatt elverik a vonal menetrendjét.
6/7 A kérdező kommentje:
Köszön szépen a válaszokat, mindenkit zöldelltem.
2019. ápr. 18. 09:03
7/7 eddiboy válasza:
#5: Igen, ez való igaz. Mivel nálunk nincsenek az emberek a metrónál csonkamenetekhez szokva, így nagy lenne az értetlenkedés, és tényleg időbe telne. Más városokban (pl. Prága) ez teljesen megszokott, hogy nem minden szerelvény megy végig a teljes vonalon. Figyelni kell a kijelzőket a megállókban és a vonaton, azon látszik az adott szerelvény végállomása. Nálunk is megoldható lenne a felújítás után, az új állomási kijelzőkön már nem fix szöveg a végállomás, hanem változtatható, és a metrókon is van elektronikus kijelző kívül és belül is. Eleinte persze szoknia kéne az utasoknak, de idővel ebbe is belejönnén(e)k. Pl. csúcsban a sűrítő szerelvények járhatnának csak az Árpád híd és a Határ út között (mindkét állomáson van kihúzó vágány, így a fordítás nem zavarná a vonali forgalmat), mivel ezektől kifelé már nem szoktak a szerelvények tele lenni, fölöslegesen megy el mindegyik a végállomásig. M2-n meg csúcsban lehetne olyan, ami csak a Puskásig jár, az Örsnek amúgy sem túl nagy a kapacitása kihúzóvágányok hiányában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!