Miért szűnt meg 1949-ben a BSzKRt? Az BKV későbbi megalapításával az akkori városvezetés beismerte, hogy nagy hiba volt?
Figyelt kérdés
#hajó #BKV #Budapest #HÉV #villamos #tömegközlekedés #autóbusz #földalatti #trolibusz #Budapesti Közlekedési Központ
2019. ápr. 14. 16:13
1/6 anonim válasza:
Mert az hittek, a versenyhelyzet majd jot tesz neki. Aztan rajottek, hogy van ahol nem erdemes versenyezni, foleg ha minden versenyzo allami ceg.
3/6 anonim válasza:
mert kommunizmusban nincs olyan, hogy Részvénytársaság.
4/6 A kérdező kommentje:
Miért nem nevezték át vállalatra?
2019. ápr. 21. 21:29
5/6 anonim válasza:
Mert minden új kurzus azt hiszi, jobban tudja a dolgokat, és csak azért is mindent meg akar változtatni az elődjéhez képest. Ha valami addig centralizálva volt, azt szét kell darabolni, ha darabokban volt, centralizálni. Hogy van-e értelme a változtatásnak, másodlagos. Aztán ha kiderül, hogy nem jó úgy - vagy csak simán jön egy új kurzus - akkor visszacsinálják. A BKV létrehozásában alighanem mindkettő benne volt: kiderült, hogy semmi értelme rivalizáltatni a buszt a villamossal, meg jött az új gazdasági mechanizmus, valamit ebben is virítani kellett.
6/6 eddiboy válasza:
#3: "mert kommunizmusban nincs olyan, hogy Részvénytársaság" - Ez nem teljesen igaz, a MAHART az ún. kommunizmusban is részvénytársaság volt, sőt akkor lett sz: "1955. január 1-én létrejött a Magyar Hajózási Részvénytársaság" - [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!