Debrecenben tényleg jelen van/lesz a BMW is, és a Mercedes is egyszerre? Miért Debrecenben gyártanak buszokat (is), holott más városokban nagyobb hagyományai voltak - igaz mindig csak a tervekről beszéltek - Debrecenben meg kész Mercedeseket látok.
Bizony a szegedi és a kecskeméti buszokat is Debrecenbe kell vinni, mert "honosítani" csak Debrecenben lehet!
Mert Debrecenben működik a Nemzeti Busz-honosító Hivatal (NBH)!
Persze: mindenki ólomlepke, csak te vagy a helikopter...
Én azt készséggel elhiszem, hogy Debrecenben szerelték össze (nem ott gyártották), de hogy Törökországból - Szegeden keresztül - elutaztatnak 23 buszt Debrecenbe hogy ott "honosítsák", aztán visszaviszik Debrecenbe, csak előbb ott átadják, az egy akkora baromság, hogy ezt elhinni csak kevesek képesek!
Én azt készséggel elhiszem, hogy Debrecenben szerelték össze
(nem ott gyártották)
Mast akko mivan? Ott szerelték össze, de nem ott gyártották? Magyarul jöttek a lego darabok, ott meg összepattintották ? Nagy tudás kell hozzá.
Nem kérdező nem csak 60%-os a "helikopter" ugyanezt írtam én is korábban. A hazai buszos szakma amúgy ezen röhög most, hogy elkezdték etetni a sajtót az ITK-nál azzal, hogy ők gyártották az 50 Mercedes Conectot. Aki ismeri ezt a járművet, és az ITK felszereltségét az tudja, hogy ezek a buszok nem is készülhettek Debrecenben, mivel ott még semmiféle működő gyártásról nem beszélhetünk. Van egy szép nagy csarnok, ott szerelték beléjük az utastájékoztató rendszert. Semmiféle buszgyártáshoz valóban szükséges gép nem áll rendelkezésükre. Tehát azt mondani, hogy ezek a buszok Debrecenben készültek nyilvánvaló, hogy hazugság. Úgy meg pláne, hogy saját lábukon jöttek a török gyárból Debrecenig. Amit 60% honosításnak hív azt jelenit, hogy a buszok itt kapták meg az utastér néhány elemét, utastájékoztató rendszert, a végleges magyar rendszámukat.
De a gyártásuk, nem ott zajlott.
Nem kell nekünk hinni
"Ebben az ötven buszban hozzávetőlegesen 20% a magyar hozzáadott érték (ezek mind utastéri végszereléssel kapcsolatosak, például az utastájékoztató rendszer telepítése). Ezt az értéket a jövőben 40-45% környékére szeretnék növelni: mindenképpen üdvözlendő, bár ez a busz akkor sem lesz magyar, ahogy egyes sajtóorgánumokban nem olyan régen ez megjelent. De ahogy egy korábbi írásban szóba került,"
forrás
ui. nekem nem szívügyem a lepontozás, az igazságot mit sem változtat
14-es: én azt nem tudom, hogy a hazai buszos szakma min röhög, azt viszont tudom, hogy nem kevesen a buszos "szakmát" röhögik ki...
Amit eddig össze-szerencsétlenkedtek a gyártás/összeszerelés ügyében, az valóban nevetséges.
Ha elolvasod a kérdést: nem az a lényege, hogy összeszerelnek, gyártanak, vagy égőt cserélnek benne, hanem az, hogy miért nem ott történik mindez, ahol hagyományai vannak a buszgyártásnak? Miért pont Debrecenben, ahol még biciklit sem gyártottak? Mondjuk erre semmilyen választ nem kaptam.
Keresgettem, és ilyet találtam: [link]
"A közleményből kiderül, Jörg Schmidt, a Mercedes Hungária Kft. ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy nemcsak az autóbuszgyártásban működik együtt a Mercedes és az ITK Holding. A Mercedes-Benz Sprinter alvázát felhasználva a kishaszonjárművek területén is megkezdik a közös munkát."
Akkor ez is csak kamu, a vidáman röhögő buszos szakma szerint? Ez a Jörg Schmidt egy mesélő bohóc?
Nem tudom, csak kérdem - a bennfentesektől.
u.i. soha senkit se le, se fel nem pontozok, mert hülyeségnek tartom.
Tulajdonképpen most mi a sz.r bajod van?
Kaptál választ a kérdésed, az volt, hogy mért itt történik, kérdésedre én is válaszoltam, tessék visszaolvasni a 2-es választ, ott szépen leírtam a hazai buszipar valós helyzetét, azt is, hogy Debrecenben nem történik továbbra sem gyártás, két Reform nevű buszt raktak eddig ott össze, de buszgyártás továbbra sincs. Majd lehet.
Az történt, hogy ez az 50 Mercedes Conecto NextGen szépen elkészült Törökországban majd eljött Magyarországra, ahol Debrecenben megkapták az utastájékoztatót.
Egyébként ezt sem kell elhinni nekem, konkrétan erről videó is van
ezek kész buszok. Ezeket Debrecenben felrendszámozták, megkapták az utastájékoztatót és nagyjából ennyi.
Attól, hogy te ezt nem akarod elfogadni ezeket a buszokat akkor sem Debrecenben gyártották.
Tehát erről ennyit.
Mint láthatod azért mondjuk, hogy hazudik a sajtó, mert azt kommunikálták, hogy ezeket a buszokat itt gyártották, azokat a buszokat, amik saját lábukon készen mentek Debrecenbe. Tehát nem itt gyártották őket. Elfogadod végre a valóságot?
Csak egy kérés, szerintem ne bizonygasd tovább, hogy a török Mercik Debrecenben készültek, érted mi a baj, az, hogy nem igaz. Tehát ha azt mondjuk, hogy hazudik a sajtó, akkor hiába fogod linkelgetni a sajtót, mikor éppen arról beszélünk, hogy nem igaz.
Ezért röhög rajtuk a buszos szakma, mert kitalálták a törökországi gyárakban elkészült Conectokról, hogy magyarok...
Ismétlés a tudás édesanyja:
"Ha elolvasod a kérdést: nem az a lényege, hogy összeszerelnek, gyártanak, vagy égőt cserélnek benne, hanem az, hogy miért nem ott történik mindez, ahol hagyományai vannak a buszgyártásnak? Miért pont Debrecenben, ahol még biciklit sem gyártottak? Mondjuk erre semmilyen választ nem kaptam."
„Ismétlés a tudás édesanyja:”
Bizony, és erre nagyon jó példát láthattunk ennél a kérdésnél! :-)
Egyébként meg "tessék visszaolvasni a 2-es választ, ott szépen leírtam a hazai buszipar valós helyzetét,"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!