A vonatok mellett sétálgató vasutasoknál mire való az a hosszú nyelű kalapács?
A nyeles kalapácsos embert féklakatosnak hívják, és a kerekek valamint a fékek állapotát vizsgálja.
A vasúti kerekeknek alapvetően 2 fajtája van: tömbkerék és abroncsos kerék.
A csengő hang abroncsos keréknél hallható, ha az rendben van.
A tompa hang üzemszerűen az abroncsosnál hallható, valamint az abroncsos keréknél akkor ha az hibás: laza az abroncs.
Az abroncsos kerékre az abroncsot melegítéssel helyezik fel: Felmelegítik az abroncsot, ettől az kitágul, majd beleteszik a kerékvázat. Az abroncs szépen lassan lehűl és rászorul a kerékvázra.
Az abroncs a kerékvázon normális esetben nem mozdul el, azonban ha meglazul (mondjuk féknehezmény miatt) akkor balesetveszélyt okozhat
Köszönöm a válaszokat.
És a kalapács feje alatt miért vannak a gumigyűrűk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!