Az M41 "Csörgő" mozdonyok mikorra kerülhetnek végleges selejtezésre a vasúti közlekedésből?
Azt gondolom még 15 évig biztosan velünk maradnak.
A munkaterületük elfogy majd a villamosítások miatt, a maradék dízeles teherforgalmat pedig tolatómozdonyokkal (akár kettesével) a személyvonatokat meg motorvonatokkal váltják ki.
"A válasz 10%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 60%-ban hasznos válaszokat ad."
Most mi rosszat mondtam? Még a hülye is látja, hogy ahol felújítanak, ott egyben terjesztik is ki a villamoshálózatot. Teljesen nyilvánvaló, hogy a jövőben villamosítva lesz a teljes pálya, ergo nem lesz szükségünk dízel mozdonyokra, amik nem többek üzemanyagtemetőknél. Én is fanatikusan szeretem a dízelmozdonyokat, ne értsetek félre, de azt látni kell, hogy az áram sokkal olcsóbb és nem valószínű, hogy mostanában változni fog.
Ahol az M62 nem megy el ott sok esetben teherszállítás sincs. Egy teherkocsinak is ugyanúgy 20 tonna a tengelyterhelése, mint az M62nek.
Az iparvágányok kiszolgálhatók hidrid mozdonyokkal vagy last-mile villanygépekkel is. Ahol annyi munka van ott most is van helyben tolatógép, ahol meg nincs ott meg időszakosan megoldják valahogy. :)
"Ahol az M62 nem megy el ott sok esetben teherszállítás sincs. Egy teherkocsinak is ugyanúgy 20 tonna a tengelyterhelése, mint az M62nek."
Baromság.
"Baromság."
Köszönjük, hogy részletesen kifejtetted :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!