Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az M41 "Csörgő" mozdonyok...

Az M41 "Csörgő" mozdonyok mikorra kerülhetnek végleges selejtezésre a vasúti közlekedésből?

Figyelt kérdés
és mi válthatja fel őket majd nem villamosított pályákon?
2019. márc. 29. 21:36
1 2 3 4
 21/34 anonim ***** válasza:
53%

Azt gondolom még 15 évig biztosan velünk maradnak.

A munkaterületük elfogy majd a villamosítások miatt, a maradék dízeles teherforgalmat pedig tolatómozdonyokkal (akár kettesével) a személyvonatokat meg motorvonatokkal váltják ki.

2019. márc. 31. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/34 anonim ***** válasza:
72%
Tolatógépből is elég kevés van, azokkal nem nagyon fognak tehervonatozni - leszámítva a GySEV-et , ők most is nyomják 3 csatolt M44-essel is. Tehervonatokra megmaradnak az M62-esek, abból van elég tartalék amivel még ki lehet húzni egy-két évtizedet.
2019. márc. 31. 20:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/34 anonim ***** válasza:
60%

"A válasz 10%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 60%-ban hasznos válaszokat ad."

Most mi rosszat mondtam? Még a hülye is látja, hogy ahol felújítanak, ott egyben terjesztik is ki a villamoshálózatot. Teljesen nyilvánvaló, hogy a jövőben villamosítva lesz a teljes pálya, ergo nem lesz szükségünk dízel mozdonyokra, amik nem többek üzemanyagtemetőknél. Én is fanatikusan szeretem a dízelmozdonyokat, ne értsetek félre, de azt látni kell, hogy az áram sokkal olcsóbb és nem valószínű, hogy mostanában változni fog.

2019. márc. 31. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/34 anonim ***** válasza:
79%
#21 vagyok, az iparvágányok nem lesznek villamosítva, ezért hosszú távon is szükség lesz dízelmozdonyokra. Ezért vélem úgy hogy inkább kisebb tolatógépekre lehet majd szükség, persze ha van egy csomó fölös M62, azt azért kár kidobni, csak a tengelynyomása miatt nem feltétlenül járkálhat akárhol.
2019. márc. 31. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/34 anonim ***** válasza:
42%

Ahol az M62 nem megy el ott sok esetben teherszállítás sincs. Egy teherkocsinak is ugyanúgy 20 tonna a tengelyterhelése, mint az M62nek.


Az iparvágányok kiszolgálhatók hidrid mozdonyokkal vagy last-mile villanygépekkel is. Ahol annyi munka van ott most is van helyben tolatógép, ahol meg nincs ott meg időszakosan megoldják valahogy. :)

2019. márc. 31. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/34 anonim ***** válasza:
30%

"Ahol az M62 nem megy el ott sok esetben teherszállítás sincs. Egy teherkocsinak is ugyanúgy 20 tonna a tengelyterhelése, mint az M62nek."

Baromság.

2020. aug. 31. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/34 anonim ***** válasza:
0%

"Baromság."


Köszönjük, hogy részletesen kifejtetted :D

2020. szept. 1. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/34 anonim ***** válasza:
100%
Csak egy teherkocsit nem csak tele lehet rakni...
2020. szept. 1. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/34 anonim ***** válasza:
Persze lehet félig is, csak az a mennyíség már olcsóbb kamionnal :D
2020. szept. 1. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/34 anonim ***** válasza:
Mondjuk ha 2000 tonnát kell valahonnan kihozni, akkor azért nem hiszem. :D 50 darab kamion kéne hozzá, de annak nincs nagy akadálya, hogy 20 helyett 40 kocsiba rakják az árut.
2020. szept. 1. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!