Az M41 "Csörgő" mozdonyok mikorra kerülhetnek végleges selejtezésre a vasúti közlekedésből?
Szerintem igencsak szükség van még rájuk. Pl.:
A 6-osnak hogy van olyan "jó" értékelése?
"Az utóbbi 10 év összes beszerzése a MÁV-nál: néhány emeletes motorvonat, illetve néhány IC-kocsi, utóbbiak félreállítva rohadnak."
Ez így nettó b@romság.
Sőt, tovább megyek. A 7-8-as miért 51% és a 10-es miért 35%?
Miért lepnek el mindent ezek a trollok?
"de eleg megnezni az elmult 5 evet: 63db Flirt, 19db KISS(es talan meg +21),"
Nem relevánsak az M41-esek hazájában.
"CAF felujitas"
Kritikán aluliak lettek sajnos.
"IC+ gyartas"
Hasonló bukó, mint az Ikarus Moduló, de ez sem releváns az M41-esek esetében
"Nem beszelve arrol, hogy ujulnak a palyak.. most igy hirtelen: 40a, 80a, 2, balaton menten es ezek mellett csokkentettek drasztikusan az adossagukat."
Egyiken sem M41 jár ( ha még 80c-t írtál volna.. de onnan is kiszorulnak a nyártól ).
"Jaa es raadasul kifelejtettem a 60db Schlieren kocsit, ami hasznaltvet volt ugye, de Borsodban hatalmas elorelepes es egesz kenyelmes kocsik azok is.
"
Azt alig várták hogy visszaküldhessék őket javításra és kapjanak pár jól bevált szombathelyi ex-halberstadti kocsit :D
ON:
még pár nyár és lassan kiég az összes a Balaton parton :D
Már rég ki kellett volna dobni, spt leginkább a remotorizációt kellett volna elfelejteni és modernizálni a dízelflottát. Az adott volna még 25-30 évet a szedett-vedett mellékvonalaknak és kevesebb kompromisszummal járt volna, mint az M41-esekkel való küszködés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!