Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Budapest környéki településé...

A Budapest környéki településéken miért nem lehet a Volán kék buszaira érvényes bérlettel a sárga buszokra fölszállni, ha már nem BKK a megrendelő?

Figyelt kérdés
Például Szigetszentmiklóson el kell dönteni, hogy a 38-238-as kék buszokra, vagy a 673-674-es sárga buszokra vesz bérletet az ember ha Pestre jár dolgozni.

2019. márc. 15. 22:10
 1/8 anonim ***** válasza:
67%
Pont azért nem lehet, mert a kék Volán buszokat a BKK rendeli meg míg a sárgák a "sima" Volánbuszhoz tartoznak.
2019. márc. 15. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
De már nem a BKK a megrendelő.
2019. márc. 15. 22:18
 3/8 A kérdező kommentje:
Hanem az állam.
2019. márc. 15. 22:19
 4/8 anonim ***** válasza:
Lényegtelen, alapvetően a BKK flottába tartoznak ezért van BKK futáruk a buszon és ezért van Miklós városházán is BKK automata.
2019. márc. 15. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Van benne igazság amit mondasz. Budakeszi ismerőseim is fel vettették a kérdést a Zsámbéki buszok kapcsán. Jó lenne valamilyen tarifa közösség.
2019. márc. 15. 22:33
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Ez sajnos azért van mert a kék buszok a határon vannak sajnos. Se nem teljesen Volánbuszok de nem is teljesen BKK buszok. Ezért az ilyen elővárosi vonalakon vannak meg kisebb helyi járatokat csinálnak.
2019. márc. 15. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Szigetszentmiklós pont kivétel, ott elfogadják a BKK bérletet a tarifaközösségen kívüli járatokon is. [link]


De más településeken és a HÉV viszonylatában valós ez a probléma. Tartok tőle, hogy bár a BKK várható megszüntetése a sárga busz-kék busz problémát megoldja spontàn módon, egy sor más tarifarendszerrel kapcsolatos problémát felerősít majd.

2019. márc. 16. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Ez azért van, mert ahol a tömegközlekedésről szóló döntések megszületnek, ott inkompetens hülyék ülnek, akik nem szakmai, hanem tisztán politikai döntéseket hoznak, amúgy teljesen céltalanul. Ahelyett, hogy a teljes integráció már végbement volna, mindenféle agyament hülyeséggel próbálják szétszabdalni Budapest és környéke tömegközlekedését. (Természetesen Budapesten kívül még rosszabb a helyzet, arról inkább ne is beszéljünk.)


Lehet itt csűrni-csavarni a dolgokat, magyarázkodni, de logikus magyarázat nincs, csak ami a mi kis bürokratikus, kifordított logikával működő országunkban megy.

2019. márc. 16. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!