Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Agresszív 4-es villamosvezető....

Xvirusx kérdése:

Agresszív 4-es villamosvezető. Jogos a vezetői agresszivitás?

Figyelt kérdés
Éppen ma este (kb 22:50 körül) a négyes villamoson (Újbudáról indulva) egy agresszív villamosvezető által vezetett villamos, aki felszálláskor nekicsapta az ajtót a két ajtó közel álló utasnak, majd szóban, trágár szavakkal sértegette őket, majd idegességében újra neki csapta (miután nem hagyták annyiban a sértegetéseket), ezúttal testi sértéssel vezérelt villamos vezető a vezetői ajtót a két utasnak. Mi a teendő ilyenkor? Igaza volt a villamosvezetőnek? Vagy a két utas jogosan tehet feljelentést? Milyen indokkal jelenthet

2019. febr. 13. 00:19
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
buszsofőr ugyanezt csinálta, túlterheltek, idegesek, ha nem történt semmi, le kell tojni, ha máskor is agresszív lesz, előbb-utóbb emberére akad és vagy megruházzák vagy bejelentik a BKK-nak, rendőrségnek.
2019. febr. 13. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
82%

Nem értem, hogy lehet nekicsapni az ajtót az utasnak... Leemelte, és megütötte vele őket? Vagy az utasok megálltak az ajtóban, bsztak beljebb menni?

Minden bizonnyal mindkét(három) fél részéről valami nem stimmelt fejben, normális utassal nem kezd el csak úgy trágárkodni egyik vezető sem.

2019. febr. 13. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Amikor felszállt a vezető már alapból idegesnek látszott. A két utas közül az egyik teljesen a vezetői ülés mögött volt (tehát nem volt közel az ajtóhoz) a másik mellette, az ajtóhoz közelebb, de kb olyan távolságban amitől bőven be lehet férni. De ha még nem is tudott volna, akkor is megkérhette volna az utast, hogy álljon odébb mert nem tudja kinyitni, de ez nem történt meg.
2019. febr. 13. 07:35
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Gondolom abban mindenki egyetért, hogy SEMMILYEN szolgáltatói munkakörben nem fogadható el az, hogy ügyféllel/utassal trágárkodjon valaki. Még akkor sem, ha a "kedves" ügyfél nem kívánja magát tartani ehhez az alapvető emberi normához. Ahogyan a bolti pénztáros vagy a biztosítós sem küldhet el a pïcsába, úgy értelemszerùen a villamosvezető sem. Szerencsére ezt a szolgáltatók is érzik és az ilyet nem tűrik meg a munkaerőhiány ellenère sem. Ezért nagyon kérlek, írj a szolgáltatónak pontos(!) időpontot és helyszínt, mert senki sem akarja idegbeteg villamosvezetőkre bízni a saját vagy szerettei életét. Te sem.


Ezzel együtt természetesen tudom, hogy kettőn áll a vásár, bizonyára nem ránézésre lett ideges a vezér kollega, de akár az ajtócsapkodás, akár a trágár beszéd egyszerűen nem fér bele, mint reakció.

2019. febr. 13. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
92%

Ilyenkor villamos rendszámát, helyszínt pontos időt fel kell írni, esetleg a sofőr szeméyleírását, bár ennyiből azért már kideríthető. Az esemény pontos leírására is szükség van. Mindezt kb. azonnal, mert a biztonsági kamerák felvételeit nem őrzik a végtelenségig.


Még így is van esély arra, hogy nem lesz belőle semmi. hacsak nem készült az egészről videofelvétel, és nem kerül ki a nyilvánosság elé.

2019. febr. 23. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!