Agresszív 4-es villamosvezető. Jogos a vezetői agresszivitás?
Nem értem, hogy lehet nekicsapni az ajtót az utasnak... Leemelte, és megütötte vele őket? Vagy az utasok megálltak az ajtóban, bsztak beljebb menni?
Minden bizonnyal mindkét(három) fél részéről valami nem stimmelt fejben, normális utassal nem kezd el csak úgy trágárkodni egyik vezető sem.
Gondolom abban mindenki egyetért, hogy SEMMILYEN szolgáltatói munkakörben nem fogadható el az, hogy ügyféllel/utassal trágárkodjon valaki. Még akkor sem, ha a "kedves" ügyfél nem kívánja magát tartani ehhez az alapvető emberi normához. Ahogyan a bolti pénztáros vagy a biztosítós sem küldhet el a pïcsába, úgy értelemszerùen a villamosvezető sem. Szerencsére ezt a szolgáltatók is érzik és az ilyet nem tűrik meg a munkaerőhiány ellenère sem. Ezért nagyon kérlek, írj a szolgáltatónak pontos(!) időpontot és helyszínt, mert senki sem akarja idegbeteg villamosvezetőkre bízni a saját vagy szerettei életét. Te sem.
Ezzel együtt természetesen tudom, hogy kettőn áll a vásár, bizonyára nem ránézésre lett ideges a vezér kollega, de akár az ajtócsapkodás, akár a trágár beszéd egyszerűen nem fér bele, mint reakció.
Ilyenkor villamos rendszámát, helyszínt pontos időt fel kell írni, esetleg a sofőr szeméyleírását, bár ennyiből azért már kideríthető. Az esemény pontos leírására is szükség van. Mindezt kb. azonnal, mert a biztonsági kamerák felvételeit nem őrzik a végtelenségig.
Még így is van esély arra, hogy nem lesz belőle semmi. hacsak nem készült az egészről videofelvétel, és nem kerül ki a nyilvánosság elé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!