Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Körülbelül mikorra elképzelhet...

Körülbelül mikorra elképzelhető az, hogy Magyarországon is plasztikkártya lesz a busz/vonatbérlet, mit sok külföldi országban?

Figyelt kérdés

Nem egy papírcefet, amire ha rossz helyre írod a neved, érvénytelen, hanem kódszámos, regisztrációs kártya, amire hetente vagy havonta feltöltöd a bérleted. És érintésnélküli kártyaolvasós kapuk fenyegető nézésű BKV ellenőrök helyett.


A következő 20-30 évben?



2019. febr. 6. 22:10
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
100%
Ki tudja...Angliában laktam,ott már 10 évvel ezelőtt úgy volt..dehát mi mindenben el vagyunk maradva 10-20 évvel.
2019. febr. 6. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
100%
szerintem soha :D de vígasztaljon, hogy 2004 óta már 37 milliárd Ft-ba kerül a kiépítése, és jelenleg talán 2020-ra lesz belőle valam...de ez már hanyadik módosítás...XD
2019. febr. 6. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
93%
Majd ha Pénztáros Lölőnek a semmiből terem egy olyan cége, ami ennek az infrastruktúráját szállítja, azonnal megtörténik az átállás pár százmilliárd forintért. Addig meg hadd szívjon a paraszt, különben is örüljön, hogy gyön egyáltalába' a busz.
2019. febr. 6. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
100%

Siófokon a helyi járaton már 15 évvel ezelőtt plasztik kártyára lehetett tölteni a bérletet. A buszon meg csak egy kütyü volt, amihez hozzá kellett érinteni. Ha érvényes volt pittyent és zölden villant, ha nem volt érvényes, akkor pirosan villogott, és sípolt.


Szóval ez nem utópia, de ezzel minden járat első ajtós volt. Ez Pesten a reggeli csúcsban nem megoldható azt hiszem...

2019. febr. 6. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 A kérdező kommentje:
Londonban élek. Itt is van reggeli csúcs, és működik az első ajtós megoldás is, és a plasztikkártya is.
2019. febr. 6. 22:34
 6/24 anonim ***** válasza:
27%
Aham, egy tömött csuklós buszra amire 150 ember felfér, nagyon jól működne az elsőajtós felszállás és a kártyaolvasós kütyü minden egyes felszállásnál... Londont meg ne hozzátok már fel példának mindig, mert hányinger az a város..
2019. febr. 7. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 A kérdező kommentje:
És Budapest nem hányinger? Kérlek, fejtsd ki miért is rossz a példa!
2019. febr. 7. 03:00
 8/24 anonim ***** válasza:

Én nem gondolom, hogy a plasztikkártya és az első ajtós felszállás között bármiféle összefüggés lenne, hiszen az érvényességét telepített és mobil eszközökkel is lehet ellenőrizni, tehát ez csak választás kérdése. (Azért ahol egész városrészek busszal utaznak más nagy kapacitású eszközök híján, ott ne akarjunk elsőajtózni akkor sem, ha Londonban nyilvánvalóan kisebb kapacitású útvonalakon így oldják meg.)


Jelenleg egyébként készülget a nemzeti egységes kártyarendszer, ami azért elèg komoly infrastrukturális alapot adhat és lássuk be, lassan a szerepeket is leosztják a kormányközeli körökben, így szerintem néhány éven megmozdul valami ebben is.


Megjegyzem, az utóbbi időben pont a más téren nem épp utasközpontú MÁV-csoport volt informatikai fejlesztésekben az úttörő, szóval nem lennèk meglepve, ha az utolsó kis faluvégi megállóban felszállva előbb lehetne a Bézén plasztikkátyával jegyet venni, mint mondjuk egy budapesti buszjáraton, hiába van már leszállitva az infrastruktúra a fővárosban.

2019. febr. 7. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
100%

london egy más helyzet, ahol a legtöbb helyijáratos busznak 2 ajtaja van csak. ott azon szocializálódtak az emberek, hogy elöl fel, hátul le.


itt meg minimum 3 ajtó, csuklóson 4 is, és az emberek az összes ajtót használják le és felszállásra is. akkor is, ha sok buszon már legalább annyit próbálnak csinálni, hogy az első ajtót mindenképp csak felszállásra vegyék igénybe...ki foglalkozik azzal?

2019. febr. 7. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim ***** válasza:
7%

"És Budapest nem hányinger? Kérlek, fejtsd ki miért is rossz a példa!"


Nem, Budapestet imádom. Semmi hátrányát nem látom annak, hogy még papír alapúak a bérletek, nem véletlen, hogy még mindig nem változtattak rajta. London úgy önmagában egy hányinger az egész város és ország, a közlekedésével és a tömegközlekedésével együtt. Bevallom, nem voltam ott csak néhány hetet, nem éltem ott életvitelszerűen, mert nem is bírnám, de elég volt ennyi belőlük.

2019. febr. 7. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!