Budapest-Hatvan vasútvonalon miért nem lehet Ikarus 200-asokkal meg 400-asokkal vonatpótlózni?
"Hála a jó istennek, az összeset legszívesebben a nagy olvasztóban látnám"
Hála a jó istennek, vannak akik kicsivel többre értékelik a hazai járműgyártás legsikeresebb termékeit...
Ettől függetlenül van olyan, aki meg tudja magyarázni, hogy mondjuk egy 415-ös miért nem számít ma is még teljesen elfogadható busznak? Az őket kiváltó kocsik is ugyanazt nyújtják, csak az utóbbi néhány évben a Credo Econell térhódításával terjedt el az alacsony belépésű helyközi busz, azelőtt csak mutatóban volt. Igazából ha átülsz egy 415-ről egy mai úgymond modern buszra semmi extrát nem fogsz találni, ami a 415-ön ne lett volna, és ezt nem azért mondom, mert nosztalgikus vagyok a 415 iránt, egyszerűen nem látom a változást, mifelénk a 415-ötöket Alfabuszok, Mercedes Intourók váltották, és semmiféle olyan minőségi változást nem tapasztaltunk. Az, hogy a 200-asokra páran fújnak, hogy zajos, meg nincs légkondi, meg műbőr ülés, azt értem, de ha összehasonlítod a 415-öt mondjuk egy helyközi mai modern Mercedessel semmi újat nem látsz, hasonló zajszint, hasonló ülések, hasonló beltér, csak a 415 1995-ben készül, a váltó kocsi 10.15 évvel később.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!