Ikarus 256 van c56? Melyik a jobb?
Ugyanaz a kettő, csak más a homlok és hátfal. Mármint a 12 méteres 256.42 az gyakorlatilag a C56.42. Sok C56 típusa is Ikarus 256.42V papíron.
Valójában az egész Classic széria egy ráncfelvarrot 200-as sorozat. Ráadásul 1998-tól volt lehetőség a régi homlok és hátfalas változatot is rendelni, így egyszerre készültek 256.42-k és C56.42-k, hogy a dolgot még bonyolítsa sok gyárilag 256.42-re később feltették a Classic elemeket.
"25 év van a két modell bemutatása között, szerinted?"
Ne felejtsd el, hogy a Szovjetunióban készültek. Ott 25 évnyi fejlesztés kimerült annyiban, hogy fogták a régi buszt, kicsit átdizájnolták, majd eladták űrtechnológiaként...
"Ne felejtsd el, hogy a Szovjetunióban készültek. Ott 25 évnyi fejlesztés kimerült annyiban, hogy fogták a régi buszt, kicsit átdizájnolták, majd eladták űrtechnológiaként..."
Ne trollkodjunk közlekedési kategóriában, rendben? És főleg ne jöjjünk vissza egy másik regisztrációról (61%-os mint a metrót) magunkat felpontozni. Különben még a végén írni talál valaki a moderátornak...
"Ne felejtsd el, hogy a Szovjetunióban készültek. Ott 25 évnyi fejlesztés kimerült annyiban, hogy fogták a régi buszt, kicsit átdizájnolták, majd eladták űrtechnológiaként..."
Ne trollkodjunk közlekedési kategóriában, rendben? És főleg ne jöjjünk vissza egy másik regisztrációról (61%-os mint a metrót) magunkat felpontozni. Különben még a végén írni talál valaki a moderátornak...
ui. emlékszem rád, ekkora trollt, aki arról ír, hogy az Ikarus szovjet két-három év távlatából se lehet elfelejteni.
"Csak a Detroit Diesel motor miatt jobb a C56."
Készült C56 is Rába D10 motorral és 256.42 is készült Dietroit Diesel motorral
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!