Átlagosan milyen sebességgel halad a 3-as metró?
Figyelt kérdés
Úgy, hogy nem sokat látok kifelé,nem igazán tudom meghatározni.2008. nov. 8. 17:41
11/14 anonim válasza:
AVR-rel PA (automata vezetés) üzemmódban 74, CMC (ellenőrzött kézi vezetés) 77 km/h fölött fékez be a leggyorsabb állomásközben (Gyöngyösi-Kapu mindkét vágány).
12/14 anonim válasza:
De jelen pillanatban már egy hete a teljes vonalas 60 km/h korlátozás van, és több helyen van 40 km/h-s lassújel.
13/14 anonim válasza:
Igen sajna a 3-as metróvonalon a rossz pályaviszonyok miatt. Egy folyamatosan csipogó hang tájékoztatja őket és folyamatosan csipog. Több vezető is panaszkodott, hogy nem tud a munkájára összpontosítani pont emiatt. A 2-es metróvonalon ketten vannak a vezetőfülkében, a metróvezető és a segédvezető. A metróvezető vezeti a metrót, a segédvezető nyitja zárja az ajtókat, valamint kezeli az utastájékoztatást is. Mindemellett felügyelik egymás munkáját. A 3-as metróvonalon a vezető felügyeletét az AVR végzi, ezért ott csak 1 vezető van. Én 9 évesen voltam a 3-as metrón a vezetőfülkében. 5 metrótípust ismerek kb.: 81-714 (vizipók), Ev, EvA, EV3, 81-717. Az utóbbi 2 Működik AVR vezérléssel is. A 2-es vonalon 70 km/h, a 3-as vonalon 80 km/h a megengedett legnagyobb sebesség.
14/14 anonim válasza:
Igen sajna a 3-as metróvonalon a rossz pályaviszonyok miatt. Egy folyamatosan csipogó hang tájékoztatja őket és folyamatosan csipog. Több vezető is panaszkodott, hogy nem tud a munkájára összpontosítani pont emiatt. A 2-es metróvonalon ketten vannak a vezetőfülkében, a metróvezető és a segédvezető. A metróvezető vezeti a metrót, a segédvezető nyitja zárja az ajtókat, valamint kezeli az utastájékoztatást is. Mindemellett felügyelik egymás munkáját. A 3-as metróvonalon a vezető felügyeletét az AVR végzi, ezért ott csak 1 vezető van. Én 9 évesen voltam a 3-as metrón a vezetőfülkében. 5 metrótípust ismerek kb.: 81-714 (vizipók), Ev, EvA, EV3, 81-717. Az utóbbi 2 Működik AVR vezérléssel is. A 2-es vonalon 70 km/h, a 3-as vonalon 80 km/h a megengedett legnagyobb sebesség. A sínek között található az AVR szőnyeg, ami rádiófrekvenciával vezérli a szerelvényt, a vezetőnek csak egy gombot kell lenyomva tartania, addig, amíg a lámpa nem világít, utána az állomásra való befutásig csak a felügyelet a feladata.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!