Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Minden reggel késik a busz,...

Minden reggel késik a busz, mit írjak a panaszlevélbe?

Figyelt kérdés
Vidéki helyközi járat. 20 km-rel odébb lévő város buszállomásáról indul, elméletileg olyan 30-35 perc kellene, hogy legyen, mire megérkezik a mi városunkba. 8.21-re van kiírva a táblán, neten is. Ma 8.38-kor érkezett, addigra már jóideje ott álltam a hidegben. Nem az első eset, minden reggel ez van. Az első hó előtt sem volt másként. Hogyan írjam meg a panaszlevelem? Ennyire nem lehet rossz a logisztikájuk. Korábban egy ismerősöm panaszt tett, neki azt mondták, az időpont ami ki van írva, tájékoztató jellegű. Mit lehetne beleírni a panaszlevélbe? Én dolgozni járok azzal a busszal, nyitás előtti teendőimre így kb 10 percem, ha marad.

2019. jan. 7. 10:00
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
84%

Írd le a tényeket. Melyik járat, melyik nap, mennyit késett. Nyilvánvaló, hogy ha több héten àt fennáll ugyanaz a nem elhanyagolható késés, akkor foglalkozniuk kell vele. Jó esetben újragondolják a fordulókat és /vagy az előző járat menetrendjét igazítják úgy, hogy a te jaratod időben el tudjon indulni, rosszabb esetben a tied fog hivatalosan is 5-10 perccel később közlekedni. De legalább nem kell kint szobroznod.


Amúgy a sofőrt megkérdezheted, miért a rendszeres késés, lehet közelebb kerülnél a megoldáshoz és magad is tudnál javaslatokat tenni.


Egy biztos: ne tartsd magadban a problémát, mert akkor tuti nem változik semmi, így meg lépéskényszerben vannak. És igen, minimum egyszer le fogják írni, hogy a közúti forgalom sajátosságai miatt a menetrend csak tájékoztató jellegű , de te a következő körben le fogod írni nekik, hogy nem egyszeri, hanem rendszeres késésről van szó, magyarul valamit kell kezdeni a helyzettel.


Azon ne lepodj meg, ha a vonatkozó módosítás csak hónapok múlva jelenik meg, a menetrend egy elég korulmenyesen változtatható dolog.

2019. jan. 7. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
19%

Tudomásul kell venned, hogy a menetrend csak azért van, hogy az utas tudja: mennyit késik a járat.

.

A forgalmi- és útviszonyokról a cég nem tehet.

A vezetőnek pedig saját megitélése szerint kell a járgányt vezetnie, hogy az utasok maximális biztonsága betartva legyen.

.

Véleményem szerint bármit is írsz panaszleveledbe, semmi változás nem történik a fentiek miatt.

2019. jan. 7. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
36%
Bármit , úgyis a kukában landol.
2019. jan. 7. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Az remek. De így sem értem, hogy szeptemberben miért késett ugyanennyit hómentes úton. Egyszer jeleztem a sofőrnek, hogy mi a bajom, akkor annyi választ kaptam, hogy technikai okok miatt késett.
2019. jan. 7. 10:42
 5/12 anonim válasza:
46%

Tök mindegy, úgyis le se szarják.

Nálunk rendszeresen hamarabb jön 10 percekkel, és leszarják, hogy utána egy órát kell toporogni a megállóban.

2019. jan. 7. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
22%

Ne szólj senkinek. A sofőrnek pláne ne, mert te leszel a csótány a szemében.


Mindent meg tudnak magyarázni, a cég vezetői szintén. Neked csak az a dolgod, hogy fizess az utazásért.


Ha nem akarod az idegeidet feleslegesen túlfeszíteni, hagyd a francba a panaszkönyvet, sofőrt, mindent..ezek nem változnak.


Próbáld azzal nyugtatni magad, hogy ez "balkán"..ez jutott. Ne ráncigáld feleslegesen az oroszlán bajszát.


Tapasztalatból tudom.

2019. jan. 7. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
85%

Na ezért tart itt az ország. Problémád van? Akkor kussolj.


Ha nem szólsz, nem írsz, akkor 100 százalek, hogy nem történik semmi.


Ha írsz, akkor rászántál 5 percet az életedből arra, hogy egy hangyányival jobbá tedd a vilagot azzal, hogy sem neked, sem mas utasoknak nem kell plusz tíz perceket minden nap feleslegesen a megálloban acsorogniuk.


Én rendszeresen látom a menetrendi hirdetményekben, hogy egyik jarat indulását 5 perccsl előbbre hoztak, egy masiket 10 perccel későbbre tolták. Aligha unatkozó irodisták találták ki, valaki jelezte az igényeket..

2019. jan. 7. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
0%
Mondjuk ha lenne egy cseppnyi eszed akkor a tapasztalataid alapján mennél a korábbival, de persze lehet panaszt is tenni, csak előrébb nemigazán leszel vele.
2019. jan. 7. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
38%

Semmit sem fognak csinálni.Állami közlekedési cég nagy ívben sz_rik az utas fejére.Az utas ezeknél ellenség.


Autóval kell járni.Igen, többe kerül, kényelmesebb és nem kell másokhoz alkalmazkodni, meg állami cég "hihetetlenül magas minőségű" szolgáltatásait igénybe venni.

2019. jan. 7. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Nem kussolni kell, de feleslegesen nem kell tépni a csőrt.

Van egy varázsszó, ami ha elhangzik, már hiába minden reklamáció: "utasbiztonság".

2019. jan. 8. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!