Minden reggel késik a busz, mit írjak a panaszlevélbe?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Írd le a tényeket. Melyik járat, melyik nap, mennyit késett. Nyilvánvaló, hogy ha több héten àt fennáll ugyanaz a nem elhanyagolható késés, akkor foglalkozniuk kell vele. Jó esetben újragondolják a fordulókat és /vagy az előző járat menetrendjét igazítják úgy, hogy a te jaratod időben el tudjon indulni, rosszabb esetben a tied fog hivatalosan is 5-10 perccel később közlekedni. De legalább nem kell kint szobroznod.
Amúgy a sofőrt megkérdezheted, miért a rendszeres késés, lehet közelebb kerülnél a megoldáshoz és magad is tudnál javaslatokat tenni.
Egy biztos: ne tartsd magadban a problémát, mert akkor tuti nem változik semmi, így meg lépéskényszerben vannak. És igen, minimum egyszer le fogják írni, hogy a közúti forgalom sajátosságai miatt a menetrend csak tájékoztató jellegű , de te a következő körben le fogod írni nekik, hogy nem egyszeri, hanem rendszeres késésről van szó, magyarul valamit kell kezdeni a helyzettel.
Azon ne lepodj meg, ha a vonatkozó módosítás csak hónapok múlva jelenik meg, a menetrend egy elég korulmenyesen változtatható dolog.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tudomásul kell venned, hogy a menetrend csak azért van, hogy az utas tudja: mennyit késik a járat.
.
A forgalmi- és útviszonyokról a cég nem tehet.
A vezetőnek pedig saját megitélése szerint kell a járgányt vezetnie, hogy az utasok maximális biztonsága betartva legyen.
.
Véleményem szerint bármit is írsz panaszleveledbe, semmi változás nem történik a fentiek miatt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tök mindegy, úgyis le se szarják.
Nálunk rendszeresen hamarabb jön 10 percekkel, és leszarják, hogy utána egy órát kell toporogni a megállóban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ne szólj senkinek. A sofőrnek pláne ne, mert te leszel a csótány a szemében.
Mindent meg tudnak magyarázni, a cég vezetői szintén. Neked csak az a dolgod, hogy fizess az utazásért.
Ha nem akarod az idegeidet feleslegesen túlfeszíteni, hagyd a francba a panaszkönyvet, sofőrt, mindent..ezek nem változnak.
Próbáld azzal nyugtatni magad, hogy ez "balkán"..ez jutott. Ne ráncigáld feleslegesen az oroszlán bajszát.
Tapasztalatból tudom.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Na ezért tart itt az ország. Problémád van? Akkor kussolj.
Ha nem szólsz, nem írsz, akkor 100 százalek, hogy nem történik semmi.
Ha írsz, akkor rászántál 5 percet az életedből arra, hogy egy hangyányival jobbá tedd a vilagot azzal, hogy sem neked, sem mas utasoknak nem kell plusz tíz perceket minden nap feleslegesen a megálloban acsorogniuk.
Én rendszeresen látom a menetrendi hirdetményekben, hogy egyik jarat indulását 5 perccsl előbbre hoztak, egy masiket 10 perccel későbbre tolták. Aligha unatkozó irodisták találták ki, valaki jelezte az igényeket..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Semmit sem fognak csinálni.Állami közlekedési cég nagy ívben sz_rik az utas fejére.Az utas ezeknél ellenség.
Autóval kell járni.Igen, többe kerül, kényelmesebb és nem kell másokhoz alkalmazkodni, meg állami cég "hihetetlenül magas minőségű" szolgáltatásait igénybe venni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem kussolni kell, de feleslegesen nem kell tépni a csőrt.
Van egy varázsszó, ami ha elhangzik, már hiába minden reklamáció: "utasbiztonság".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!