Miért ilyen rosszak a vetési (magyar) buszok?
Én tényleg nem értem, tök jól meg vannak csinálva, szépek, nem nagyon rossz minőségűek, de bosszantó hibái vannak az összesnek.
Ezek többsège nem felelnek meg városi buszoknak, kicsi közepén a hely, és kényelmetlen az ülés, és leszállás jelző is általában csak az ajtón van, könnyen össze téveszthető az sos jelzővel.
Nincs rajtuk mozgás sérült hely, ami szerintem ma már alap.
A klíma ritka gyenge buszhoz képest.
Ezeket a bosszantó hibákat miért nem tudják megoldani?
Sokkal kényelmesebb lenne az utazás, és tényleg csak egy picivel több odafigyelés kéne és olyan tök jó buszok lennènek, mint a man.
Valaki aki ért hozzá ezt megtudja magyarázni, miért olyan nehéz ezeket kijavítani?
Miért is vagy kiakadva? Mert Pesten jobbak, szebbek, kényelmesebbek a járművek, mint a buta paraszt feneke alá tolnak azzal, hogy a vetésen lakónak az is jó?
Ha eddig nem vetted volna észre: a vidék mindig is vidék marad.
Harmadik válaszolóval egyet értek, de őszintén, miért nem lehet ezeket kijavítani?
Ezek olyan hibák, nagyrészt amiket simán kézi munkával meglehet oldani (jobb párnát rakni a buszokra, máshová rakni a leszállás jelzőt, stb...)
Az pedig úgyszintén szerintem nem megoldhatatlan hogy középen legyen nagyobb hely, és mondjuk az ajtónál lévő 2 ülèst simán nem kéne berakni, vagy felhajtható ülést berakni, + rámpát...
Tehát ezekre gondolok...
Arra pedig hogy vidéken milyenek a buszok, nem egyáltalán nem szarok, jobbak mint Pesten, csak nem tudom hogy kell kijavítani a kèrdèst...
Pl vidéken nem nagyon találkozol ikarussal és egyéb nagyon idős buszokkal, esetleg berakják pótnak, de azért Pesten van.
Ikarusnál megtudták bezzeg ezeket csinálni, ha már régi busz, azokon sincs ilyen bosszantó hiba pedig azért 15 éve nem ilyenek voltak az elvárások
Egyrészt azért még nem vagyunk 2018-ban tehetséges, versenyelőnyben lévő buszgyàrtók, mert a magyar ipar harminc évvel ezelőtt egy felülről vezérelt nemzetközi munkamegosztásban sok, közepes minőségű buszt tudott előállítani. (Nem, a 200-as széria nem volt egy világszínvonalú termékcsalád, màr a megalkotásakor sem.)
Másrészt a buszok tervezésekor nem elèg az iparági normàknak szimplán megfelelni: költségoldalon is tudni kell újítani, tudni kell, hogyan lehet olcsóbban kihozni egy adott részletét a járműnek. Mivel a méretgazdaságosságból adódó előnyöket itthon nem lehet kihasználni, nagyon innovatívnak kell lenni, ami azért nem feltétlenül sikerül mindig. És akkor jön az, hogy legyen kicsit olcdóbb, de helyigényesebb a hàtsó felfüggesztés, max kevesebb lesz a hely. Hoppá, nehèz lett a segge, vegyünk el pár állóhelyet, szèkezzük tele, úgy tartani tudjuk nagyjából a tengelyterhelést, persze csak akkor, ha 3 fő/m2-rel számolunk. Ja úgy nem fogadja el a hatóság... àh akkor mondjuk azt, hogy ez ugyanaz a típus mint az előző és akkor talán nem is nézik ezt. Stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!