Észrevettétek, hogy a sokat szidott magyar utak a városokban csak ott rosszak, ahol kamionforgalom van?
Igen?
Szerintem meg ott rosszak az utak, ahol gagyi anyagból, jó vékony rétegben csinálták.
Vagyis az egész országban mindenütt.
Hogy miért? Hogy megint fel lehessen túrni, és le lehessen nyúlni egy rakás Uniós forrást.
Legutóbb Ausztriában láttam útépítést, kb 1 fél méter vastag beton az alap, utána valami rezgéscsillapító anyag, rá megint beton, majd kb 30cm aszfalt.
Nézd meg itthon milyen.
Képes egy komplett barlang kialakulni az M7 közepén.
Meg olyan nyomvájt utak, hogy nem is kell tartani a kormányt.
Szóval ennyit a kamionokról...
"Legutóbb Ausztriában láttam útépítést, kb 1 fél méter vastag beton az alap, utána valami rezgéscsillapító anyag, rá megint beton, majd kb 30cm aszfalt. "
Igen, ezek a kamionforgalom számára készült utak. De a városokba már nem ilyenek kerülnek a legtöbb esetben még Ausztriában sem.
Megdöbbentő észrevétel. Ahol nagyobb a nehéz járművek forgalma, ott hamarabb megy tönkre az út.
Ma már itthon sem lehet sok városba behajtani, pl. a budapesti behajtási szabályok az egyik leghülyébbek Európában. Ott hajtanak általában keresztül, ahol még nincs kiépített elkerülő. Amellett van célforgalom is, rengeteg cég van lakott területeken belül, és ha egyszer oda kell menni, akkor oda kell menni. Élelmiszeriparban például, ha az Ottakringer vagy a Staropramen sörgyárba kell vinni valamit, akkor megy be Bécs vagy Prága belterületére a kamion, oda szól a fuvar.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!