Van értelme panaszt tennem a buszsofőr ellen?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Üdv!
Hogy valami értelmes választ is adjak, mint forgalom irányító, így egy hivatalos jellegű választ tudok adni.
Az üzletszabályzatban benne van hogy a menetrend tájékoztató jellegű, a volán jogutód közlekedési központok és a Volánbusz ez alapján teljesíti a járatokat. Az félreértés, hogy a nem mehet el előbb 1-2 perccel, ugyanis rengeteg jogszabály és belső szabályzatot kell teljesíteni a sofőrnek, nem csoda ha 1-2 perccel hamarabb fog elindulni főleg egy heyi járatnál. Most gondoljon bele, ha minden megállóban plusz 1 perceket várna a busz a megállóban, aki végállomástól végállomásig utazik, az biztos hogy azért panaszkodnak, hogy a sofőr nem hajlandó menni a busszal (ilyen panasz is érkezett)
A panasztétellel kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy minden panaszt ki vizsgálunk, mert kötelező, így arra választ is fog kapni, de sajnos amit említenek itt flottarendszert ... háát nem tudom az illető honnan szedte, de tapasztalatból tudom, hogy nálunk a gépjárművek 30%-ban működik MAXIMUM. így a bizonyítás elég nehéz. Ezen felül az indulás előtt a megállóban 5 perccel ott kell lenni a megállóba, ez is szintén benne van az üzletszabályzatban.
Az más kérdés hogy a sofőr lehetett volna emberségesebb is, mert attól hogy ez a hivatalos része az egésznek, nem sokból tartott volna kinyitni az ajtót.
Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban szívesen válaszolok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Az egyik ismert vonalról sorra tűntek el a sofőrök...kérdem az egyik, még régi arcot, hová lesznek a pilóták?..
-egy Londonban, három Oslóban buszvezető..
"
#7, melyik vonalról beszélsz?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!