Mikor érjük meg már végre, hogy csendesen sikló klímás vonatokon utazhatunk?
Sosem éri magát utol a MÁV?Vagy hogy van ez?2018-at írunk,a Stadler Flirt lenne az alap,és akkor begurulnak ezek a moslék 43-asok a sziszegős trágya szerelvényeikkel,ótvar kínlódós ajtókkal,retteg az utas,hagy vajon ki tudja e nyitni azt az ócska ajtót akár leszálláskor,vagy felszálláskor,2 méteres lépcső,stb,szóval úgy ahogy van egy nyomorékság az egész.
És akkor megy a nagy okosság,hogy válassza a vonatot,meg ilyenek...
Mostanában mentem Balatonra vonattal,össze vissza fékezés,megállás,szembevonat bevárása,ha végre elindul,azt hiszi az ember királyság,de azonnal fék,kb 40-nel megy fél órát,meg a bré kivan az egésszel...
Megy a nagy duma,hogy Siófokról Bp.-re 1 óra körül meg ilyenek,persze a nyári Siófok Flirt-tel egyszer sikerült 1:15 alatt felérni,a többi mese.
Nem csodálom,hogy mindenki autózik.
A bérlet meg 43 000 ft (60 kilométeren).
Szánalmas szemét bagázs.
"Számold ki kocsival mennyiből jönne ki... :D"
Az üzemanyag 11000Ft/hó - ha 6 litert eszik plusz ha szükséges megyei matrica az további 416Ft/hó. :D
# 13
Ja, mert autózni annyi, hogy veszel benzint meg matricát?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!