Kevesebb, mint 1 év múlva már utazhatunk a 4-es metrón?
Utána pedig menj el a Kálvin térre és a Tétényi útra is, ahol már a felszín is el van rendezve.
2-es: neked a BKK infót ajánlom, ahol megnézheted az aktuális közlekedésirendet. (bkkinfo.hu)
Hiába.. Ez az egész 4-es metro csupán a rohadt politikusok pénzmosodája, talicskája. Nagyon sokaknak hozott rengeteg pénzt. Épül már 10 éve, világ leghosszabb építkezése, 100%-os káosz jellemzi, röhejes és full felesleges az egész. Az égvilágon SEMMI szükség nincsen erre a metro vonalra, így ahogy van.
Itt az állomáslista, ezek a helyek most is remekül megközelíthetők, ott vannak a gyors 7-es buszok, gond nélkül elérhető minden, jelenleg is jól megvannak nélküle az emberek.
Nekem röviden ennyi a véleményem az egész 4-es metrorol. Autósként rohadtul idegesít ez az egész, ami zajlik miatta. De nem baj, ebben az országban ezen se lepődök meg, szintúgy mint semmi máson!
Hatósági eljárások
2009 óta az ügyészség, az Állami Számvevőszék (ÁSZ), a Kormányzati Ellenőrzési Hivatal (KEHI) és a metró független ellenőrző mérnöke is vizsgálódott a beruházás törvényessége ügyében. Az ÁSZ 2010-ben feljelentéssel zárta vizsgálatát hűtlen kezelés alapos gyanúja miatt.[97]
2010 óta rendőrségi nyomozás folyik a DBR Metró Projektigazgatóságon vesztegetés, hűtlen kezelés és más bűncselekmények gyanúja miatt. Antal Attila szerint Hagyó Miklós közvetítő révén 2 milliárd forint kenőpénzt kért a Swietelsky Építő Kft.-től azért, mert belső BKV-s információkkal 40 milliárdos belsőépítési tender megnyeréséhez juttatták a céget.[98] A cég szerint Antal állításai „minden alapot nélkülöző valótlanságok”.[99] 2012-ben házkutatást tartottak a a DBR Metro Projektigazgatóságnál[100] és a Swietelsky Kft. székházában.[101] 2012-ben pere kecskeméti tárgyalásán Antal Attila nyilvánosan kért bocsánatot Demszky Gábortól, Hagyó Miklóstól és Mesterházy Ernőtől, amiért szabadlábra helyezése érdekében tett ellenük terhelő vallomást.[102]
A kérdés így hangzana helyesen:
"Több, mint 10 év múlva már utazhatunk a 4-es metrón?"
Tekintve, hogy már csak belsőépítészeti munkák maradtak hátra és azok is csak a pesti szakaszon, ráadásul jövőre választások is lesznek, egészen biztos, hogy tavasszal már utazhatunk az M4-es metrón.
Én sem tartom jelen megvalósult formájában egy sikeres projektnek és a szükségességét is megkérdőjelezem, de tény, hogy a metró növelheti az egyéniről közösségi közlekedésre váltók számát, ami végülis a forgalom gyorsulását eredményezheti az éeintett utakon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!