Várhatóan 2020-ra csúszik az e-egyrendszer bevezetése a BKK-nál. Nem nevetséges ez már?
Kb. 10 éve kellett volna átadni, de minden évben rádobnak újabb 2 évet. Úgy néz ki, soha nem lesz kész (persze a pénzt azért viszi szépen).
Nem nevetséges ez? Egy 20 éve elavult jegyrendszert használunk azzal a felkiáltással, hogy "most már minek változtatni, úgyis jön az e-jegy". Csak az e-jegy sem jön soha. És még évekig lehet lyukasztgatni átszállásonként a vonaljegyet.
Budapest tömegközlekedése úgy ahogy van nevetséges. Pl 1-2 évente teljes villamosvonal felújítás, ahelyett hogy egyszer megcsinálnák normálisan. A 3as metró vagy kigyullad azért zárják le, vagy felújítják, ami után újra kigyullad mert a kocsikat kéne lecserélni. Múltkor egy kerekesszékest nem engedtek fel a trolira a viharban, mondván hogy nem jó, vagy nins meg az a feljáró amit ilyenkor a sofőr lenyit. Ha épp nem veszel jegyet vagy otthonhagyod a bérletet megbüntetnek, ellenben a csövivel aki akár maga alá is csinálhat a szép, és tisztíthatatlan üléseken. És még szerintem lehetne sorolni. Ettől függetlenül a hálózat nem rossz mert mindenhova el lehet jutni. Főleg amikor nincs a rutinszerű felújítás.
Az új jegyrendszertől meg mitvársz? Emlékszem a 4es metró gödreiben már fák nőttek mire vagy 10 év után folytatták és végre befejezték az építését. Valakinek mindez jó üzlet
"tudsz valami megoldást?"
Gondolom vannak felelősök, nos, őket elküldeni a cégtől. Ha a beszállító hibázott, felmondani vele a szerződést. Majd kötni egy új szerződést, és valamire való emberekkel együtt megcsinálni a jegyrendszert. Az sem baj, ha emiatt még pár év rámegy, de fel kellene végre fogni, hogy vannak következmények, és nem bohóckodhatnak 10+ éven át.
Az nevetségesebb, hogy te még elhiszed LESZ valaha ilyesmi.
Tudod, amíg egy gyerek széthekkeli a BKK onlány rendszerét, addig nem kéne semmilyen e-jegycuccot bevezetni.
"Gondolom vannak felelősök, nos, őket elküldeni a cégtől. Ha a beszállító hibázott, felmondani vele a szerződést. Majd kötni egy új szerződést, és valamire való emberekkel együtt megcsinálni a jegyrendszert. Az sem baj, ha emiatt még pár év rámegy, de fel kellene végre fogni, hogy vannak következmények, és nem bohóckodhatnak 10+ éven át."
Jah, csak kár, hogy ez állami szférában nem működik.
Elküldöd a cégtől a felelősöket. - És akkor kik fogják menedzselni a projektet? A friss diplomások nulla tapasztalattal?
Felmondasz a beszállítóknak. - Igen, ez egy reális elképzelés, de az a helyzet, hogy egy ilyen szintű cégnél, mint a BKK nem szerződhetsz le akárkivel. Kell lennie a cégnek megfelelő certifikációinak, megfelelő ajánlatának (mivel pályázat lévén kapja meg valaki a projekt megvalósításának jogát), egy akármilyen cég ezt nem tudja csak úgy elvállalni. Mellesleg ha felmondod a szerződést, akkor mehet az évtizedekig tartó bíráskodás, addig aztán tényleg egy helyben fog állni a projekt. Arra is számítani lehet, hogy cserébe a kedvezményeket is elveszik, mert bizony általában az szokott lenni, hogy megrendelésekért cserébe kedvezményt nyújtanak a megrendelőnek (aki most a BKK, avagy az állam).
Pár év rámegy. - Ezzel csak az a baj, hogy nem pár év fog rámenni, hanem minimum 10 év, mert a cég már elnyerte a megvalósítás jogát pályázaton keresztül. Csak úgy tudod felmondani, ha szerződést szegnek (nem csinálják meg az alkalmazást pl.), de itt erről szó sincs. Innentől kezdve a szerződés felmondása csak bíróságon keresztül lehetséges, amiből szépen kibontakozik egy 10 éves bíráskodás, addig pedig a projekt be lesz fagyatva. Se előre, se hátra, ez aztán tényleg az igazi megoldása a problémának!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!