Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Milyen nagyobb máv fejlesztése...

Milyen nagyobb máv fejlesztések futnak jelenleg?

Figyelt kérdés
van olyan ami akkora kaliberű, mint az Esztergom-BUdapest szakaszé volt?
2018. aug. 10. 02:05
 1/5 anonim ***** válasza:

Szolnok - Lőkösháza


A teljes szakaszon ECTS rendszer, dupla vágány 160km/h és modern EU-szintű állomások kiépítése


A folyamat megállt ott, hogy Békéscsaba állomás át lett építve, és odáig ki van építve a 160 km/h dupla vágány is

(poén, hogy a szerelvények megengedett legnagyobb sebessége 120 km/h, a pálya nincs kihasználva


Békéscsaba - Lőkösháza között 1 vágány van, 100km/h sebességgel, és ezeréves állomásokkal (Szabadkígyós [személyforgalom nincs] Kétegyháza - Lőkösháza)


Az első beruházás a dupla vágányra a '90-es években is megtörtént, annak érdekében, hogy a Budapest - Szolnok - Lőkösháza - Arad ..... vonalon európai szintű nemzetközi vasútvonal létesüljön

A magyar-román hatáson túl ez 2000-re meg is valósult, a csonka vágány azóta is várja, hogy a magyar oldalon is oda érjünk.....

2018. aug. 10. 05:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Speciel Békéscsabán van egy komoly utaslépcső, így pont nem annyira van szükség túl sok vonatra és igy a dupla vágányra sem a Békéscsaba-Lőkösháza-Arad szakaszon, ezért persze jó, hogy a románok előre dolgoztak, de én magyar adófizetőként nem bánom, hogy maradt ezen az oldalon az egy vágány.


Kérdező, az esztergomi vonal átépítéséhez hasonló kaliberű munkák folynak jelenleg a 40a vonalon és a 80a vonalon, továbbá a 100-as vonalon is. Ezek szakaszosan folynak.

2018. aug. 10. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
A 100-as vonal Püspókladány-Debrecen közötti, a 40-a Kelenföld-Érd-felső közötti átápítése.Kb az Egom-Bp szakasz tempójában, csak gyengébb kivitelben építik át és villamosítják a Mezőzombor-Saújhely szakaszt. Országosan nem túl jelentős, de műszakilag elég komoly meló a kiskörei Tisza-híd felújítása.
2018. aug. 10. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
Másfél órája áll a vonat Tatabányán klíma es nyitható ablak nélkül. 1 órája kellett volna Budapestre érnem, a kalauznak fogalma sincs, hogy eljutunk e odáig egyáltalán. Remélem kezdenek vele valamit.
2018. aug. 10. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

" én magyar adófizetőként nem bánom, hogy maradt ezen az oldalon az egy vágány"


Csak hogy tudd, erre már legalább 3-szor vett fel az állam támogatást, és ment el az adófizetők pénze a semmire

2000-re kész kellett volna lennie a duplának, és igen, lenne előnye, megnövekedne a nemzetközi forgalom, és nem kellene Szabadkígyóson megállnia az IC-nek, hogy bevárja a szemből jövőt, ami egyébként is késik

A románok meg nem dolgoztak előre, egyszerre indult el a két oldalon a dolog, az már más kérdés, hogy a magyar oldalon csak felvették a pénzt, de nem lett belőle semmi.....

1990-es évek második fele, majd EU-ba lépés után, majd pár éve ismételten vettünk fel támogatást + az adófizetők pénzéből ment önrész a fejlesztésre


Szóval már így is fizettél a 160-as dupla vágányért nem is keveset, de azóta se láttál belőle semmit.....

2018. aug. 19. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!