Ha nem a MÁV tehet egy bizonyos nagyobb késésről, miért a mávot szidják akkor is sokan?
Mindenki tudja,hogy a mávot sokan szidják,mert nem mindig pontos,késik ilyesmi.
Egyszer a szélvihar ráborított a vágányra egy fát ami ugye sehol sem a máv hibája,és ugye nem tudott tovább menni az IC,amikor a kalauz mikrofonon bemondta a vonaton,hogy bizonytalan ideig állni fog a vonat,az okot is mondta,sokan elkezdték a vasutat szidni,hogy na megint ez a...,nem írom le mit,csúnyán szidták,holott erről nem a máv tehet,míg mások csendben voltak csak elkeseredtek.
Ilyenért,ami nem a máv hibájából kifolyólag származik késés,bármennyi legyen az,miért akkor is a vasutat szidják sokan?
"Egyszer a szélvihar ráborított a vágányra egy fát ami ugye sehol sem a máv hibája"
Az, hogy a szél levette a lábáról a fát, az valóban nem a MÁV hibája. De hogyan került egy ilyen fa védőtávolságon belülre az már egy érdekes kérdés, igaz?
Volt olyan szakasz az elmúlt években, ahol annyira elmaradt a környék ( értsd a védőtávolságon belüli növények ) gondozása, hogy majdnem két hetente okoztak problémát a kidőlő fák, leszakadó ágak. Hmm, végül is ez sem a MÁV hibája :D
Na igen, amit előző is ír. A mi környékünkön a 26-os vonalon is van több hely is, ahol már többen megjegyezték, hogy idő kérdése, hogy egy-egy fa mikor fog a sínekre dőlni.
Addig viszont úgy sem foglalkoznak vele míg meg nem történik, pedig hivatalosan, ezt ellenőrizni kéne, és ha túl közel van, akkor intézkedni.
Gratulálok!
4-ből 3 válaszoló szerint is jogosan szídják a mávot az utasok.
Figyeljetek. Nem kell vonattal utazni,ennyi.
Ezek szerint nem látod a fától az erdőt: Azért dőlhet fa a sínekre mert nem tartják be az előírásokat, konkrétan, hogy a sínektől milyen távolságra lehet és mekkora fa, illetve ezt pályabejárások alkalmával is ellenőrizni kellene.
Másrészt megnyugtatlak, MÁV-nál dolgozom, de ez még nem jelenti azt, hogy akkor csak jót mondhatok róla.
Félreérted, én sem a MÁVot szidom, de vannak dolgok az életben amiket el kell fogadni. Ilyenek a hatályban lévő jogszabályok, építési előírások, egyedi belső szabályok és talán egy kicsit még ott a józan ész is :)
"Figyeljetek. Nem kell vonattal utazni,ennyi."
Ez a létező legrosszabb hozzáállás és nem csak a MÁV esetében, hanem az élet minden területén. A MÁV egy szolgáltatást nyújt, amiért a szolgáltatást igénybe vevők fizetnek. Akkor lesz sok bevétel és utas, ha magas színvonalú és akkor jön majd a sok utas és a bevétel ha magas színvonalú a szolgáltatás. A nem kell ezzel utazni az pont öntököndöfés mert akkor az utasok elmennek a konkurenciához , csökken az utasszám és az ezután járó normatív támogatás majd jön a leépülés és a vonalbezárás. Végül a sírás, hogy miért zárták be.
Ha szerinted ez így jó és elfogadható akkor gyakorlatilag te a MÁV és a vasúti közlekedés halálát kívánod. Jó mi? Öngól öcsém :D
"Gratulálok!
4-ből 3 válaszoló szerint is jogosan szídják a mávot az utasok."
Van a vasútnak saját szabályzata ami rendelkezik arról mi lehet az űrszelvény közelében, hol mennyi a védőtávolság stb. A védőtálvolságon belül lévő növényeket gondozni kell, ezzel egyrészt rendszeresen kitermelhető nagyon nagyon sok faapríték amiből energiát lehet nyerni máshol, másrészt munkát adunk a pályafenntartásnak és alvállalkozóiknak ( és ez nevezhető értékteremtő munkának is szemben a közmunkával ) harmadrészt pedig megelőzzük a fakidőléseket és egyéb infrastruktúrára és emberekre veszélyes eseményeket. Ez a normális működés rendje.
Gondolom otthon te sem sz.rsz a szoba közepére, kiviszed a szemetet magad után és élhető környezetben próbálsz lakni. Ha nem törődnél a saját környezeteddel akkor egy idő után élhetetlen lenne és a NatGeo dokfilmet forgatna nálatok.
Ez elsőre így erősnek és hülyeségnek hangzik, de nézd meg pl az országos villamos távvezeték hálózatot. Az összes nagyfeszültségű távvezeték környezetét rendszeresen gondozzák, mert máskülönben a magasra törő növényzet problémákat okozna az átvitelben és jönne a rendszerleállás. Ott egy ugyanúgy feladat, csak ott el is végzik.
Ha az esemény pl viharkár azért következik be, mert bizonyos erre vonatkozó munkák elmaradtak, akkor igen jogosan lehet szidni a MÁVot. Ha a viharkár a normális üzemviteltől függetlenül ( vagy az üzemviteli hiányosságok sem közvetlen társ okozók) akkor az meg vis maior és nem szidja senki a MÁVot.
Hát igen.
Magyarország jobban teljesít.
Szerinted a sínek mellett minden méteren ott áll egy dózer?
Még a tűzoltók is idő mire odaérnek és azt is elárulom, hogy nem poénból aprítják fel, hanem hogy le tudják szedni, mivel bármily hihetetlen, általában nem lehet egyszerűen megközelíteni akár tűzoltódaruval a síneket. " Fuck logic "
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!