Mi lesz a HÉVek sorsa? Mikor lehet cserelni oket?
Sajnos a h6oson is Desiroval kell potolni.
A MIXA hevek eleg oregek. (50?) Es az MXa hevek sem valami fiatalok.
Hallok mar mindent róluk a műszaki állapotukrol. Mikor lehet cserelni oket?
Itt lenne az ideje mar, de csak par Desirot tudnak szerezni es HEV kocsiszinekbol tudnak athozni masik HEVeket.
Mi lesz a hev-metro osszekotessel?
Ors-Csomor-Godollo
2:
Azzal nem értek egyet, hogy jogos lett volna Tarlós hisztije. A lakhely szerint nem vagy alig fizetnek helyi adót a lakosok, ezzel szemben közvetve a munkáltatójukon keresztül fizetnek iparűzési adót. Ezért aki agflóban lakik, de Pesten dolgozik, az a fővárosnak adózik ténylegesen. Tehát a főváros érdeke, hogy bejusson a városba. Ritka gusztustalan volt Tarlós részéről azzal jönni, hogy fizessenek az agglós alvóvárosok, nondom ezt budapesti lakosként. Ez része volt Tarlós jó rendőr - rossz rendőr játékának, amellyel a célja Budapest baloldali szavazóinak megnyerése.
# 5
Csak az a gond, hogy nem csak a HÉV-ek szállítanak utasokat az agglomerációból, hanem a Volán, MÁV-START is. Őket meg vastagon az állam fizeti ki (mint ahogy most már a HÉV-eket is). Ezzel szemben a HÉV-eket meg 100%-ban Budapest fizette, mert hát BKV és akkor fizessenek ők. Egyébként én sem gondolom, hogy az agglomerációs, kb. 0 bevétellel rendelkező városoknak kellene ezeket megfizetni, de ha ha nincs aki fizessen, maradjon meg Budapestnek? Budapesten termelődik meg az ország GDP-jének kb. 40%-a, mégis az összes bőrt Budapestről akarják lehúzni, visszaforgatni meg nem akaródzik semmit sem. Én meg agglomerációban élőként mondom ezeket.
6:
Azért ez baromira nem ilyen egyszerű, mert ami vidékre kerül adóbevétel, annak is a jó része a fővárost szolgálja. A vidéki egyetemek végzettjeinek jó része Budapestre megy dolgozni, mert nincs máshol lehetősége, az út és vasúthálózat Budapest központú, amely minden céget arra motivál, hogy itt hozzon létre központot. És persze pl. maga a MÁV is nagy részét az erőforrásainak a Budapest központú közlekedésre használja. Szóval sokszorosan visszajön az, amit elvileg elvesznek a fővárostól.
Ezzel együtt egyetértek, hogy a HÉV-et az államnak kellene tamogatnia, mert nagyon is szükséges lenne az elővárosi közlekedés fejlesztése, hogy autó helyett azt használja a lakosság. Csak épp gusztustalan dolog az alvóvárosokra, vags épp vieékre mutogatni, főleg ha ezt egy olyan főpolgármester teszi, aki amúgy elvtársa annak a kormánynak, ami kimondottan Budapest ellenes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!