Mi az istenért kell a saújhelyi sebeseket minden második
héten minden bokornál megállítani?
Figyelt kérdés
Jó azt tudom, hogy vágányzár van meg építik a 80a vonalat, de mért távolsági vonatokat kell szétcseszni emiatt. Eddig is szinten minden bokornál megáll, majd Hatvantól megint mindenhol, de ha valaki Miskolctól menne vele pestig akkor ugyan úgy elkérik a pót jegyet, holott egy szaros személy vonat az út 99%-ában.
Az elővárosokba száz másik módon ellehet jutni miért a 300+ kilométerekről jövőket szívatják vele minden héten.
Kérdező, nem tudom mennyire tűnt fel, de az utóbbi időkben a kivitelezők érdekei messze felülírják az utasok érdekeit. Ahogyan itt is nyilván lehetne drágább és adott esetben hosszabb munkafázisok mellett több vonatot közlekedtetni, úgy pl Pécsre is járhatnának az IC-k végig vagy mondjuk a 21-es vagy a 2-es úton sem kellene több tíz kilométeren át 60-nal kocogni.
2018. jún. 1. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Azért az a 150Ft os potjegy nem hiszem h akkora érvágás.
Amúgy meg inkább örülni kell hogy egyáltalán van vonat. Nem az az ország vagyunk ahol ilyesmikre figyelnek.
2018. jún. 1. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 eddiboy válasza:
#2: "Azért az a 150Ft os potjegy nem hiszem h akkora érvágás." - A Sátoraljaújhely - Budapest-Keleti táv 266 km, ennél a távolságnál már 410 Ft a pótjegy. (Csak 100 km-en belul 150 Ft a pótjegy.) Ezért a pótjegyért a vonat 4 óra 49 perc alatt teljesíti a távot, és megáll 40 közbenső helyen, vagyis átlagban 6 és fél km-enként.
2018. jún. 2. 09:24
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Nincs semmiféle pótjegy
ez a pótjegy dolog abból lett, hogy a kormány nem akarta fölvállalni a nyílt jegyáremelést
ezért így burkoltan, hogy országos járatokon pótjegyet vezetnek be hozták be főleg a vonatokon
én azon röhögöhök jókat, hogy a Bács-Kiskun megyét el se hagyó Kecskemét-Baja vnatok is országos besorolásúak aztán fizetni kell rájuk pótdíjat
sokkal egyszerűbb lett volna ha azt mondják, hogy itt egy 10% emelés minden járatra
vagy lett volna külön drágább tarifa ha valaki 50Km fölött utazik
de ez a kitalált pótjegy egy szar vicc
2018. jún. 3. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 eddiboy válasza:
#4: A Kecskemét - Baja járatokra nem kell pótjegy. Ezeknek a járatoknak a besorolása InterRégió, ami a személyvonattal azonos kategória, csak jobban hangzik. A vicc az, hogy így hívják, miközben nemhogy a régiót, de még a megyét sem hagyja el. Ráadásul dízel motorvonat jár rajta nagyrészt (Kiskunhalastól Kecskemétig) drót alatt, feleslegesen szennyezve a környezetet. A járat a korábbi Délkör vonat feldarabolásából jött létre, de több értelme lett volna Kiskunhalasnál megbontani, hiszen onnantól keletre villamosított a pálya. Persze kellene valami kisebb villamos motorvonat, mert Flirt nagy lenne oda.
2018. jún. 3. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Az egri gyorsvonatokkal is ugyan ez a helyzet. Kíváncsi lennék, hogy a hó végére hány utas fog átterelődni a KMKK-hoz...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!