Közlekedési Központokat nem lenne jobb visszanevezni Volánra? Dél-Dunántúli Volán, Észak-Magyarországi Volán így tovább.
Az egykori Volán-társaságok összeborításából létrejött működésképtelen, de állami pénzekkel jócskán megborított trágyadomboknak valóban túl erős a "közlekedési központ" név, mert ahhoz legalább annyi kellene, hogy a buszközlekedésen túl is lássanak.
Ám jelenleg nem támogatom az átnevezést. Millió meg egy fontosabb dolga van ezeknek a cégeknek, először azokat oldják meg, majd utána lehet elmélkedni az elnevezésükről.
Ez olyan mint nálunk vasúton az EU szabvány szerinti számozás hiába jött már be hét éve, általában mindenki ugyanúgy vagy becenevükön vagy a régi pályaszámukon nevezi a gépeket.
Sok vizet nem kavar.
Az évtizedek alatt megszokott elnevezések helyett az újat megszokni nagyon hosszú idő. Budapesten is a többség BKV-val jàr, pedig hosszú évek óta a BKK a közlekedésszervező, de vonatkésés esetén sem a Startot szidod, hanem úgy általában a MÁV-ot. Ezen kívül 40-50 fölött a Nébih helyett a Köjált keresed, ha egeret találsz a csipszeszacskóban és a tanácshoz mész, nem a kormányablakba.
Ezzel együtt a közlekedési központ elnevezés valóban egy erős túlzás, hiszen ez inkább egy közlekedésszervező-megrendelő szervezetnek lenne találó név.
"A kérdező a KK-n is csomót keres :)"
Ez nagyot ütött.:D
Valóban nem sok értelme van a KK-nak.
Akkor lenne értelme, ha úgy működne mint pl a BKK.
Azaz a bérletem érvényes lenne buszra és vonatra* is.
*Az adott szakaszon közlekedő személyvonatra, hévre.
Pl:
Oroszlány- Tatabánya. A vonatokat is a KNYKK rendelné meg, de a Máv akárki üzemeltetné. Igy a bérlet is jó lenne buszra és vonatra is.
Külföldön ez működik. Ráadásul zónákra van osztva a terület, nem Km-re.
"Ezen kívül 40-50 fölött a Nébih helyett a Köjált keresed, ha egeret találsz a csipszeszacskóban és a tanácshoz mész, nem a kormányablakba."
Ilyen rég nem jártam már arrafelé?
Köjálra még emlékszem,bár utolsó emlékem ANTSZ. :D
Tanácsra is, de önkormányzathoz jártam meg okmányirodába. :d
9. Az ország nagyobbik részén a volántársaságok látták el a helyi közlekedést, csak Pestnek, Miskolcnak, Pécsnek, Kaposvárnak volt sokáig saját buszos közlekedési cége, azóta már Debrecenben és Tatabányán is a város üzemelteti a közlekedést, de a városok többségében még a volánok kezében vna az irányítás.
A kérdezőnek meg, jobb volna, de a fejesek így döntöttek, ahogy az is jó volna, ha legalább több Közlekedési Központ járna színes buszokkal. Mert egyedül az ÉMKK választotta a sárga színt a többiek mind fehér és rá a logo. Régen minden volánnak saját arculata volt, most meg dögunalom az egész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!