Rosszabb a szivatos kocsik? Mennyivel? És tényleg nem
megbizhato?
Figyelt kérdés
2010. jún. 14. 17:07
1/6 anonim válasza:
Egyáltalán nem rosszabb. Csak ott nem annyiból áll a dolog, hogy indítózol és nyomod a gázt, hanem meg kell jegyezni, hogy a vízhőmérő állásától függően mennyire kell kihúzni a szívatót indításnál és menet közben milyen ütemben nyomhatod vissza. Abszolút nem nehéz, mindennapos használatban 1 hét alatt megtanulod és el sem lehet rontani, mert ha nagyon visszatolod, úgyis észreveszed, hogy dadog, ha pedig feleslegesen kihúzod, akkor a fogyasztás fog észhez téríteni. Egyébként pedig nagyon megbízható a rendszer: általában bowdennal működik, az meg nem nagyon romlik el. Sőt, a korai (bimetálos) automata szívatóknál megbízhatóbb a kézi rendszer.
2010. jún. 14. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 A kérdező kommentje:
köszi!ari vagy!!
2010. jún. 14. 17:54
3/6 anonim válasza:
Minden kocsi szívatós. Ergo a kérdés értelmetlen.
2010. jún. 14. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 anonim válasza:
Valóban, minden üzemanyag-ellátó rendszerben van dúsítóberendezés, viszont a köznyelvben "szívatós" címszó alatt a kézi működtetésűeket értik.
(a kérdés célja pedig nem a szaknyelv és a különböző üzemanyag-ellátó rendszerek kivesézése volt)
2010. jún. 14. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Nekem van egy 1990-es Lada Samarám, ami kézi szivatós, és mivel ez hobbyautó (évi 1.000-1.500 km), a mindennapokban mást használok, így van megfelelő összehasonlítási alapom. Nem nehéz kezelni, még a vízhőfokot sem kell nézni, a motorhang mindent elárul. Néha ajánlatos beolajozni egy kicsit, hogy simán járjon, ne akadjon. Hideg időben, ha picit jobban kihúzza az ember, akkor nagyon gyorsan bemelegszik az autó, persze többet is fogyaszt. Most nem jut az eszembe más, ha van még kérdésed, akkor tedd fel!
2010. jún. 15. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Nos :) Egyáltalán nem nehéz használni egy szivatós autót sőt még sokkal gazdaságosabb mint a mai automata szivatós autók! A mai automataszivatósak feleslegesen pörgetik fel olyan magas fordulatszámra az autót hidegben ha alacsonyabbal is el tud indulni ergo gyorsabban melegszik ha terhelve van :)
Nálam ez úgy működik hogy ha hidegen indítom (persze nyáron nem kell) hogy: Szivató ki félig ezután 3-4 gázfröccs hogy benzin menjen a karbiba aztán indítok, pöc röff indul is , beállítom a szivatót egy kellemes fordulatszámra hogy ne álljon le de ne is pörögjön nagyon! Kijövök a garázsból leállítom vagy nem , attól függ mikor indulok :) ezután elindulok majd mikor kiérek egy olyan útra ahol sokáig kell egyenesbe mennem vagy éppen eléri a hőfokot már tolom is vissza a szivatót, ergo nem úgy működik mint az autómata szivató hogy még 60 km megtétele után is ordít a szivató. hanem felváltok 4-be már tolom is vissza és nem fogyaszt feleslegesen :) Remélem tudtam segíteni :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!