A 100-as vasútvonal Kaba állomás Püspökladány felöli oldalán miért nem aluljárót csinálnak?
Ott jelenleg sorompós átjáró van,ami a felújítás után megszűnik,a közúti forgalomnak felűljárót csinálnak. Amit nem értek,hogy miért,ugyanis egy aluljáró építése egyszerűbb,csak a vasút alatt kell a földet kiásni meg a vasút két oldalán kb. 50 méternyire,és ez pár hónap alatt meglenne,a felűljáróhoz viszont rengeteg homokot kell szállítani,sok ideig és a megépítése is hosszú.
Ilyen felújított vasútvonalaknál általában mindenhol alúljárót csináltak pl. Püspökladány,Karcag,Törökszentmiklós,Monor,Vecsés,Békéscsaba. Amiket felsoroltam,tudtommal mindenhol sorompós átjáró volt. Debrecen Ebes felöli előjelző mellett néhány száz méterre a vétresi úti átjáró is megszűnik,ott is aluljárö lesz.
Kabán ez miért nem jó így?
Miért nem aluljárót csinálnak hanem felüljárót?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!