Jövőre miért zárják ki teljesen a vonatok elől a 80a vasútvonalat?
Felújításoknál ez úgy szokott működni két vágányos vasútvonalakon,hogy amíg az egyik vágányt újítják,addig a másik vágányon zajlik a forgalom mindkét irányba és az állomásokon megvárják egymást,így van az egész vágányzári menetrend kitalálva,nem is kell messzire menni a 100-ason is így van,így volt eddig is és a többi,pl 120-as és 30a vasútvonalakon is.
Nem értem ezt a mindkét vágány kizárását.
Nem lehetne ugyanúgy csak egyszerre az egyik vágányt csinálni addig a másikon zajlik a forgalom és,ha elkészült az új vágány,csere és akkor jön a másik vágány?
Nem lehetne így megoldani?
Miért zárják ki jövőre?
Hol lehet erről a teljes lezárásról olvasni?
Nem csak pár nap lesz ez, hogy egyik vágányon sem lesz forgalom?
Nekem úgy rémlik, hogy azzal a módszerrel csinálják majd, mint a 80-as vonalon, azaz a teljes alépítményt kicseréli maga alatt a munkavonat. (Első körben az ágyazatot, második körben a sínt meg a betonaljakat.) Ott a munka nagy részében csak az egyik vágány volt lezárva.
Itt: [link]
Nem pár nap lesz, 10 hónap.
Sajnos manapság a kivitelezők érdekeit előbbre tartják az utasokénál. Így volt ez a 2-es felújításánál is, és most a 40-es Kelenföld - Érd felső szakaszánál is, ráadásul itt a csatlakozó (43, 44, 45-ös) vonalakon is pótlóbuszozás van, hogy a kerülő úton járó tehervonatoknak kényelmesebb legyen, tehát még a tehervonati kiszolgálás is előrébb van az utasoknál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!