Mi értelme lett így a kör intercity bevezetésének, mikor jelenleg nincs kör ic és sok évekig nem is lesz?
A 100-as vonal jelenleg Ladány-Debrecen közötti szakasz felújítása nagyban tart,az egésznek 2020-ra lesz vége,addig Nyíregyháza lesz úgyis a végállomása azoknak az intercityknek is amik mennének tovább Miskolcron át a keletibe. Ugyanúgy a másik irányból is Nyíregyháza a végállomásuk.
Tehát 2020-ig nem lesz újra kör ic,esetleg 2020 -tól,ha vége a felújításoknak,de még akkor sem ugyanis,ha belegondolok,a 1pp-ason ugyan már csend lesz de most kezdik az egész 80-as vonalat újítani,két év múlva még csak Hatvanig jutnak el vagy addig sem és utána mennek tovább Miskolcig,ami hosszú táv és kb. 5 év kell mire a Hatvan - Miskocl szakaszt is átépítik,ami innentől ahogy számolom úgy 7 év.
Namost 2025-ig biztos nem lesz kör ic.
Szerintetek akkor van értelme,hogy bevezették a kör intercityt?
Mi a véleményetek?
Volt értelme a kör-IC-knek és most is lenne. A Miskolc-Debrecen távon nagyon jók, abszolút versenyképes a menetidejük.
Az már a MÁV f***sága, hogy amennyire csak lehet, próbál szabadulni tőlük. Értem én, hogy hosszú a vonal, a 100-ason Nyíregyházáig vagy a 80-ason Szerencsig összeszedett késés miatt az egyvágányú 100c-n a szemből jövő is késni fog, de azért lehetne ezt egy kicsit erőltetni, mert lenne értelme. Csak egyszerűbb a legapróbb pályafelújításnál is bedobni azt, hogy kettészedik a kör-IC menetrendjét, mert így nem kell vele annyit küzdeni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!