Miért gyulladnak ki a mai buszok ilyen sűrűn?
Karbantartás hiánya.
Nem pucolják ki a motorteret az ezeréves olajsártól. Kicsit szivárog, kicsit csöpög, jó az úgy...
A hűtőfolyadék szintje vagy jó, vagy nem jó... mindegy.
Érdekes módon az "alacsonypadlós" Ikarusok (415) az üzemeltetésük első 15 évében nem nagyon akartak ilyen rendszeresen kigyulladni, most pedig már vegyesen gyulladnak ki mindenféle gyártmányú buszok... biztos mindegyik konstrukciós hibás... ahogy ezt a BKK elképzeli.
valahol rácsöpög a gázolaj a forró kidörrentőre, és a huzattól lángrakap..
..miért csöpög a gázolaj? inkább ez a kérdés.
Mert államilag támogatott, finanszirozott cég. Senkit nem érdekel hogy kigyullad vagy nem.
Az adó fizetők pénzéből úgyis pótolva lesz.
Karbantartás csak papiron van meg és ezért felveszik nagyon sokan a prémiumot.
Írták már előttem, olajsár a motortérben, esetleg szivárgó üzemanyag, ehhez ha pl bekövetkezik a korrodált kipufogócső kilyukadása, majdnem biztos a kigyulladás.
Sorosterves hülye gyerek, te meg húzz a politika rovatba! Durva, hogy van pár hülye, aki még itt is ezt nyomja.
Köszönöm a hozzászólásokat.
Az a durva az egészben, hogy a sulikban, a munkahelyeken 100%, hogy van képzés, továbbképzés, hogy hogyan-smint kell ezen buszokkal foglalkozni, karbantartani őket, és ha meg is van hozzá a keret, mégis ez a következménye. Egyszer hallottam, hogy volt olyan időszak, amikor sima csapvízzel voltak sokáig feltöltve egyes buszok hűtővíz gyanánt...
Ettől függetlenül elismerésem azoknak, akik komolyan veszik a feladatukat és ellátják ezen járművek szakszerű karbantartását.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!