Mégis mennyibe idő kell ahhoz, hogy ne bénázzanak a kalauzok?
És kinek a számlájára írható mindez? Nem kapnak normális továbbképzést? Vagy a képzéssel nincs probléma és ők nem hajlandók elsajátítani új információkat? Alulképzett a munkaerő? Érdekelne egy olyan ember véleménye aki megéli ezt belülről.
A probléma:
A JÉ-rendszeren alapuló mobil appos jegyeket a többség egyszerűen képtelen normálisan lekezelni. 10 perce történt, hogy a delikvens faképnél hagyott morogva, miután hosszasan nyomogatta a készülékét.
Rendszeresen ingázok és elmondhatom, hogy a bétázás kezdete óta kizárólag ezt a típusú jegyvásárlást veszem igénybe. Az új fejlesztésről különféle orgánumok már november elején írtak... Ez azért nem most volt. És gyanítom nem egyik napról a másikra találtak ezt ki a cégnél sem. Ennek ellenére a mai nem kirívó eset. Persze azért a kezelés teljes hiánya a ritkább, de a percekig tartó piszmogás mindennapos. Egy kezemen meg tudom számolni azt mikor „pitty” és készen is volnánk.
Én próbálok ehhez normálisan hozzáállni, de mindennek van határa. Főleg, hogy elnézést sem kérnek a műsorért. Arról nem is beszélve, hogy kaptam már szájhúzást és beszólást is, hogy „na már megint ez a hülyeség”. Minősíthetetlen szint. De legalább ilyen esetben tudom, hogy az adott kalauz a hibás, nem a rendszer:)
Én is használom a béta appot, nekem is hasonló tapasztalataim vannak, amelyekről véleményt is írtam a google play-en, igaz, még novemberben. Akkor azt írták, a tájékoztatás folyamatos (ezt kötve hiszem) és tanácsolták, hogy én, mindt utas világosítsam fel a kalauzt, hogy a JÉ kamerás hátsó moduljával tudja beolvasni a jegyemet. Egy kicsit abszurd a helyzet, de inkább lenyelem a dolgot és ha bénázás van akkor megmondom, hogy akkor a kamerával kéne, de nem a telefonnal hanem a JÉ-vel. Egyébként a legelső ilyen vonatinfós jegy bemutatásakor beszéltem a kalauzzal ( aki egyébként értetlenül nézett a jegyemre, hogy ő mit kezdjen ezzel, bár tény, hogy ez rögtön a bevezetés utáni hétvégén volt), ő elmondta, hogy tájékoztatást nem kaptak erről, hogy mostmár ilyen is van, valami SMS-t kaptak aznap telefonra, de nem ez állt benne.
Én azt hittem, hogy tavaszra már vége lesz a bétának és teljesen használható lesz végre a dolog (azóta iOS-re váltottam, nagy szükség lenne rá azon a platformon is), de arra még várni kell. Először pedig jó lenne a kalauzokat rendesen informálni erről. Persze tény, hogy csak 1500 teszter van és kevés az esély arra, hogy egy kalauz találkozik egy teszterrel, de mégis jó lenne valami okítás az új e-jegyről
Köszönöm szépen utolsó. Végre egy válasz ami valóban releváns és nem valami burkolt proli beszólás.
Olybá tűnik a MÁV sara. Szép... Címeres pofátlanság, hogy ennyivel letudtàk a dolgozók tájékoztatását.
Így valamilyen szinten érthető a kalauzok frusztráltsága. Persze teljes felmentést nem ad a tahóság alól. Például a mai esetben. Vagy az ahhoz hasonlókban.
Egyébként jól csinálod. Az okostelefon esetében én is szoktam szólni, hogy másik eszközzel kell.
Viszont az sajnos nem volt tiszta, hogy a kézi cuccot miképpen kell tartani, mert mindkét módon csippantották már le.
Lehet, hogy empatikusabb hozzáállás kellene a részemről és ezzel egyidejűleg minél több panaszlevél a MÁV felé. Majd igyekszem.
Update:
Azóta van egy új eszköz. Úgy látom a mobilt és a leolvasót váltja ki egyszerre. Némelyik kalauznál nagyon gördülékeny a dolog! Semmit sem állít be rajta csak olvassa és kész. Mások rögtön elteszik és meg sem próbálják vele.
Még csak 3 4 telepallomason van ez. Vác,Szob, Cegléd,Keleti
Jó lesz,mert könnyebb lesz. De addig még sok víz lefolyik a Dunan mire elérhető lesz mindenhol. (Zebra a neve.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!