Miért nem képesek az emberek interneten megvenni a vonatjegyet?
"16. Hallottál arról, hogy bankkártya? Persze, lehet nincs mindig rajta pénz,"
Hát pont erről beszélek! Pont a huszonévesek azok, akiknek mindig tömve a bankkártyájuk, mi? :-)
Én a biztosra megyek, nehogy kifizetem a jegyet és pont lemerül, bedöglik a telefon vagy valami és még fizethetek büntetést :) Arról nem is beszélve, mi van ha valami gyanús alak van a közelbe és így inkább nem venném előtte elő csak a vonatjegyet. Ugyanis ha megvettem a jegyet telefonon és pont kifogok egy gyanus alakot, jön a kalauz 3 választásom lesz
1: Előveszem, semmi probléma (Ez a jobbik eset)
2: Előveszem, ellenőrzés, kalauz elmegy, utána a tolvaj a telefonnal több 10 ezer - 200 ezer kár
3: Nem veszem elé, büntetés, pótdíj (x forint)
Ha papír alapúval mész az a biztos :)
#20:
Jujj, nehogy elélvezzél már itt a kárörvendésben.
#22:
Hát momentán NEM kéne hagyni, hogy elvegyék a telefonodat.
Több ok is lehet. Én speciel külföldön lakom és drága ha minden apróságért kártyával fizetek. Kérek öcsémtől egy 100ast, ha elfogy megint, majd megint és a végén egyben visszaküldöm transferwise-zal.
Egyébként szerintem ez nem a te dolgod, mindenki úgy veszi ahogy akarja.
Rendkívül egyszerű. Az oktatás hibája. Nincs algoritmikus gondolkodás. Problémamegoldás teljes hiánya. Még a kezükben lévő eszközöket sem tudják használni (lásd okostelefon és internet). Tájékozatlanság.
Gyakorlatilag nem találtam épkézláb érvet a hozzászólások között sem.
Az elektronikus számla ugyanolyan valid dokumentum, mint a papíralapú társa. Innentől kezdve érthetetlen, hogy a munkáltató nem fogadja el.
„Vagy nálunk virágzik a "szürke munka" sokan készpénzben kapják a fizetésük egy részét, és ezt úgy is költik el.”
Nekem is beesnek sajnos olyan munkák amik készpénzben fizetnek. Igyekszem ezt elkerülni, de olykor nincs más opció.
Mi is a praktikusabb? Havonta egyszer bedobni a pénzbefizetős ATM-be az összeget és élvezni a kártyás tranzakciók kényelmét és MÁV esetében a kedvezőbb árakat. Vagy minden vásárláskor, szolgáltatás igénybevételekor készpénzzel bohóckodni, sorban állni, hasznos időt szánni az egész procedúrára. Igen, tudniillik a telefos jegyvásárlást akkor bonyolítom mikor például épp úton vagyok az állomásra busszal.
Nem is beszélve arról, hogy akinek nincs a számláján pénz az nem tud online csekkeket befizetni, online mozi, színház és koncert jegyeket vásárolni. És természetesen a külföldi webshopos vásárlást is bukja. Azt gondolom, hogy blődség arra hivatkozni, hogy készpénzben kapja valaki a pénzét. Mert látszik, hogy havi egy befizetéssel számtalan kényelmi opcióhoz fér hozzá az illető. Szóval, ha valaki ilyesféle indokot hoz fel, annál nyugodtan csapjuk hozzá a sorban álláshoz a postai bohóckodást a csekkekkel. Hozzáteszem a Telekom is kedvezménnyel él, ha elektronikusan fizet az ember... Szóval itt már komoly anyagi dolgokról beszélünk hosszútávon. Nem csak a kényelemről. Számoljuk csak ki egy évre. Vagy többre.
Nem értem miért jó, ha a saját időnk és pénztárcánk ellenségei vagyunk. Arról már nem is beszélek, hogy a készpénz-rendszer fenntartása szörnyen környezetromboló... Igyekszem ilyesmit nem támogatni.
Természetesen az idősebb generáció nálam is kivételt képez ebben a témában.
Elnézést. Egy régebbi, már nem használt profilban maradtam. Itt van újfent, hogy megtaláljam a „rendes” fiókomban is:D
Rendkívül egyszerű. Az oktatás hibája. Nincs algoritmikus gondolkodás. Problémamegoldás teljes hiánya. Még a kezükben lévő eszközöket sem tudják használni (lásd okostelefon és internet). Tájékozatlanság.
Gyakorlatilag nem találtam épkézláb érvet a hozzászólások között sem.
Az elektronikus számla ugyanolyan valid dokumentum, mint a papíralapú társa. Innentől kezdve érthetetlen, hogy a munkáltató nem fogadja el.
„Vagy nálunk virágzik a "szürke munka" sokan készpénzben kapják a fizetésük egy részét, és ezt úgy is költik el.”
Nekem is beesnek sajnos olyan munkák amik készpénzben fizetnek. Igyekszem ezt elkerülni, de olykor nincs más opció.
Mi is a praktikusabb? Havonta egyszer bedobni a pénzbefizetős ATM-be az összeget és élvezni a kártyás tranzakciók kényelmét és MÁV esetében a kedvezőbb árakat. Vagy minden vásárláskor, szolgáltatás igénybevételekor készpénzzel bohóckodni, sorban állni, hasznos időt szánni az egész procedúrára. Igen, tudniillik a telefos jegyvásárlást akkor bonyolítom mikor például épp úton vagyok az állomásra busszal.
Nem is beszélve arról, hogy akinek nincs a számláján pénz az nem tud online csekkeket befizetni, online mozi, színház és koncert jegyeket vásárolni. És természetesen a külföldi webshopos vásárlást is bukja. Azt gondolom, hogy blődség arra hivatkozni, hogy készpénzben kapja valaki a pénzét. Mert látszik, hogy havi egy befizetéssel számtalan kényelmi opcióhoz fér hozzá az illető. Szóval, ha valaki ilyesféle indokot hoz fel, annál nyugodtan csapjuk hozzá a sorban álláshoz a postai bohóckodást a csekkekkel. Hozzáteszem a Telekom is kedvezménnyel él, ha elektronikusan fizet az ember... Szóval itt már komoly anyagi dolgokról beszélünk hosszútávon. Nem csak a kényelemről. Számoljuk csak ki egy évre. Vagy többre.
Nem értem miért jó, ha a saját időnk és pénztárcánk ellenségei vagyunk. Arról már nem is beszélek, hogy a készpénz-rendszer fenntartása szörnyen környezetromboló... Igyekszem ilyesmit nem támogatni.
Természetesen az idősebb generáció nálam is kivételt képez ebben a témában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!