Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi baj van a BKK/BKV-val?

Mi baj van a BKK/BKV-val?

Figyelt kérdés

"BKV botrány"

"Köszönöm, f*s BKK"

"Meghibásodott a BKV egyik..."


Emberek, mi a f.aszért kell mindenen rinyálni?

Ha nem vagy elégedett vedd meg a saját autód aztán minden rendben lesz.

Nem muszáj a tömegközlekedést választani. A BKK is egy profitorientált vállalat, úgy lehet a legkönnyebben tönkre tenni, ha nem fizettek a szolgáltatásaiért.



2018. febr. 3. 12:05
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:

9/10-zel nem értek egyet... Vannak nagyon gáz bkv-s buszok/villamosok, de azért ez a kisebb rész. A hálózat pedig jó, legalábbis, amerre én közlekedek, több alternatíva van mindig, gyorsan eljutok a-ból akár Zs-be is. Munkanapokon lényegesen hamarabb, mintha autóval mennék.

A bérlet egyáltalán nem drága - a minimálbér kevés.

Igazán lehetne buszra/villamosra is szakaszjegy, nem csak metróra - ezt hiányolom.

Valamint lehetne külön villamos illetve buszbérlet. Mondjuk 5.000 forintért. Lehet, sok ember jól járna vele, lenne egy kis megtakarítása, ha csak az adott járműtípust veszi igénybe és nem mindegyiket.

2018. febr. 6. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
9%

A hálózat jó, ez tény, de a kérdés az volt, hogy mi a baj :)

A bérlet ára európai színvonalú, ezt úgy értem, hogy Európában átlagosnak számít. A szolgáltatás színvonala viszont messze alulmúlja az átlagot, ehhez képest drágák a tarifák. A külön jegyekkel kapcsolatban egyetértek, de ilyen nem lesz, fizessen csak a paraszt a buszra (sőt, a vonatra!) is, még ha csak egyetlen villamosvonalon utazik is egész hónapban.

2018. febr. 6. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 Alex Fly ***** válasza:

Először is a közösségi közlekedés nem profitorientált vállalkozás, hanem közszolgáltatás. Ugyanúgy, mint a közoktatás vagy az alapegészségügyi ellátások. Nem az a céljab hogy bevételt termeljen, hanem hogy biztosítsa az emberek eljutását egyik pontból a másikba. Ez pénzügyileg a világon mindenhol veszteséges; ezért találták ki a közteherviselést, melynek a jövedelméből finanszírozza az állam a működtetését.

A gond az, hogy egyrészt a forrásokat sok esetben nem igazán arra költikb amire ténylegesen szükség lenne, másrészt ezek nem is minden esetben fedezik a felmerülő költségeket, így a rendszer csak amortizálódik.

A megoldás az egyéni motorizált közlekedés támogatására fordított összeg átcsoportosítása lehetne, de ezt nem meri megtenni egyetlen döntéshozó sem...

2018. febr. 6. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:
31%

Semmi, épp csak abból a pénzből, amit LENYÚLNAK lehetne SZOLGÁLTATÁST NYÚJTANI!

Normálisat, nem olyat, hogy félévenként nem jár ez-az (mert "síeneket raknak le... megint?"), vagy késik egy csomót, retkes, koszos, büdös, hugyos stb.


A bkk egy FOS, igen.

2018. febr. 8. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!