Mi baj van a BKK/BKV-val?
"BKV botrány"
"Köszönöm, f*s BKK"
"Meghibásodott a BKV egyik..."
Emberek, mi a f.aszért kell mindenen rinyálni?
Ha nem vagy elégedett vedd meg a saját autód aztán minden rendben lesz.
Nem muszáj a tömegközlekedést választani. A BKK is egy profitorientált vállalat, úgy lehet a legkönnyebben tönkre tenni, ha nem fizettek a szolgáltatásaiért.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Én sem értem mit rinyálnak.
Ha összehasonlítjuk a 2010-es állapottal, ahhoz képest rengeteget fejlődött a budapesti tömegközlekedés.
Nyilván vannak bakik és hiányosságok, de a járatsűrűség és a lefedettség átlagon felüli, a járművek nagy része alacsonypadlós és klimatizált, a bérletárak is elég barátiak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért a rinyálás és a jogos kritika között van különbség.
Abba a hitbe sem nagyon érdemes esni, hogy a BKK egy profitorientált vállalat. Ez papíron valóban igaz, de mégis hatalmas önkormányzati és állami hátszele van, ráadásul a budapesti közösségi közlekedés mindenképpen közügy.
Attól én is agyf***t kapok, amikor a BKK kiírja a Facebook oldalára, hogy xy járat ideiglenesen nem közlekedik, és jön a sok proli troll a hisztijével, hogy "szar a BKK", meg "negyed órája várok a pótlóra" és hasonló értelmes hozzászólások. Viszont a BKK nem egy tökéletes vállalat, rengeteg gond van vele, amiket teljesen jogos szóvá tenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A BKK nem profitorientált, hanem közösségi közlekedési cég, amely a legtöbb nagyvárosban a világon minuszos.
Amiért viszont tényleg lehet rinyálni, az értelmetlen kiadások, ami egy átlag pesti embert már nem szúr szíven, látva a többi pénzherdálást országosan, tetszik vagy sem.
Mindazonáltal, tényleg sokat fejlődött a géppark, és úgy látszik a járatok sűrűségét, "csatlakozását" talán tényleg értelmes közlekedésmérnökök állították össze.
Aki pedig csak panaszkodni tud a pesti tömegközlekedésre, javaslom, menjen el egy vidéki városba, és miután egy lekésett busz után rádöbben, hogy nem 5 perc múlva jön a következő (valamint a bérletárak már nagyon közelítenek a BKK-éhoz), akkor majd meghallgatom a rinyáját mégegyszer.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
- Nincs takarítás.
- Nincs karbantartás.
- Bunkók a dolgozók.
- Ritkán járnak a járatok, emiatt gyakran tömegnyomor van.
- Múzeumba való járművek járnak, némelyikük életveszélyes állapotú.
- A jegyár viszont európai színvonalú.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!