Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 2-es vonalról lekerülő...

A 2-es vonalról lekerülő Desirok hova fognak kerülni?

Figyelt kérdés
Debrecen környékére?

2017. dec. 29. 20:14
 1/8 anonim ***** válasza:
43%

Lesz még pár év mire azok teljesen eltűnnek. Eleve csak Budapest és Piliscsaba között van meg a villamosított rendszer, onnantól Esztergomig még javában csinálják a munkát, a fénysorompók nagy része nem tud együtt működni az elektromos vasúttal, amikor tesztelték a rendszert 1-2 hónapja akkor le is kapcsolták, és emberek helyettesítették a fénysorompókat....

A másik az hogy olvastam hogy az új villanyvonatból amit a vonalra terveznek nem vettek eleget, tehát alapból kevés van belőle, és ha tényleg elkészül teljesen az elektromos pálya amit erősen kétlek hogy befejezik 2018 áprilisáig akkor az összes létező agyonhasznált széteső félben lévő villanyvonatokat fognák be amiről erősen merem állítani hogy a vonal felén lerobbannak, és kénytelenek lesznek még befogni a dízel desirokat ameddig nem lesz elég új, hibátlanul működő villanyvonat a 2-es vonal számára....


Én itt lakok a vasút mentén, már nagyon régóta 2012 óta csinálják a felújítást, és úgy ígérték hogy 2016 ban már kész lesz a villamosított része is és teljes egészében használható lesz már 2016 közepére, ehelyett itt van 2018 3 nap múlva és még mindig nincsenek meg, egy rakat hiba van a vonalon, az állomás épületek ugyanúgy elhanyagolt, félig romos épületek szinte, és pár napja egy ismerősöm osztotta meg facebookon hogy a Kesztölci elágazásnál lévő sorompó nem működött, majdnem tragédia lett belőle. Igaz hogy azóta már megvan csinálva, na de ilyen nem fordulhatna már elő 2017 ben. Másrészt ami hidat építettek Pilisvörösváron na arról is lehetne mesélni hányszor volt baj vele....


Na most ezek után erősen kétlem hogy maradnak még a desirok egy jó ideig mert nem lesz vonat amit betudnak tenni ide... Az hogy van az a pár új villanyvasút ami elvileg már jár Budapest és Piliscsaba szakaszon, nem tudom ebből mi igaz, mert a haverom napi szinten jár arra, a vasút vonal mentén van a munkahelye és ő mondja hogy egyetlen egy villanyvonatot nem látott arra, se újat, csak egy régebbi fajta mozdonyt látott amivel tesztelték a villamos hálózatot. Persze mielőtt még valaki itt jönne nekem a hülyeséggel hogy olvasta, vagy látta hogy pár napja Piliscsabán az első vonat Budapest felé az új villanyvonat volt. Hát nem igazán akarom elhinni, azon a napon haver arra járt Esztergomból indult desiroval Pest felé, végig Desiro ment, nem látott ő Piliscsabán villanyvasutat. Meg persze olyan cikket is olvastam hogy Bp-és Piliscsaba között villanyvasút jár és onnantól Esztergomba is el lehet jutni azzal átszállás nélkül. Amikor írtam oda kommentbe hogy ezt hogy akarják megoldani hogy villanyvasúttal BP-ből valaki Esztergomig el akar menni, felszáll a villanyvasútra és Piliscsabától meg odateleportálódik a dízel desirora? Hozzáteszem érdekes módon azóta a cikk teljesen eltűnt....


Na majd elhiszem ha látom.

Egyébként hogy a kérdésedre is válaszoljak, bocsi ezért a rizsáért, csak kijött belőlem. Én úgy értesültem hogy javarészt Balaton térségébe tervezik vinni a desirokat, ahol voltak akkor amikor pár éve teljesen szétkapták az egész vonalat és a sínek is fel voltak szedve, akkor egy darab vonat nem volt a környéken.

2017. dec. 29. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
75%

Debrecen környékére tuti nem.

Székesfehérvárra megy egy adag.

A 142-es vonalon az összes vonat ezzel lesz kiváltva, és Szentesre kerül egy adag. Aztán lehet, hogy a 142-es vonalon közlekedők lesznek kiadva Szentesről. De Vác környékén is mennie kellene pár darabnak, így kérdéses.

Függ attól is, hogy Istvántelken maradhat-e belőlük, de valószínűleg nem.

Igazi végleges döntés még nincsen szerintem.

A fentiekből ami tuti bekövetkezik az Székesfehérvár, és a 142-es Desirosítása.

2017. dec. 29. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
88%

Nem akarok senkit megbántani, főleg nem az #1-est, de a válasza hűen tükrözi azt, amikor valaki hallja olyantól, aki egyszer hallott olyanról aki látta hogy valaki mondja a másiknak... És tényleg, minden bántás nélkül, a 2-es vonali lakosok között túl nagy koncentrációban vannak ilyenek. (Főleg fórumokon, meg facebook 10-es út csoport bahh.)


A teljes vonal villamosított. A villamos üzembe helyezés a teljes vonalon megtörtént, de a villamos üzem felvétele csak Rákosrendező (Kiz.) - Piliscsaba (Bez.) vonalszakaszon történt meg. A fenti szakaszt jelenleg Istvántelek alállomás táplálja ki, és a dorogi alállomás megépüléséig a betáplálási szakaszon csak 2 darab nagy teljesítményű villamos motorvonat tartózkodhat. (Leszámítva a villamos üzemi próbameneteket.)

Ez utóbbi korlátozás a sajtóban is elhíresült Telekom-hálózat zavartatási problémák és az emiatt ki nem adott közmű hozzájárulási engedély miatt van.


A #1 által is említett Piliscsaaba-Egom szakaszon a régi (szovjet) biztosítóberendezés, valamint annak működési elve nem teszi lehetővé a villamos vontatást. Nem a sorompókkal van a baj, hanem a kialakított sínáramkörökkel, villamos vontatás esetén ugyanis a negatív visszavezetés, a földpotenciál az egyik kijelölt sínszál. Az itt folyó visszáramokat a szovjet berendezés nem viselné el.

Ezért is kellett a próbamenetkor a berendezéseket kikapcsolni, és az átjárókat jelzőőrrel fedezni.


További hallottam-látta-elmondta dolog ez a "nem vettek elég motorvonatot" hülyeség. A kék flirtekből egy jelentős kontingens a projekt szerint ide VAN szánva, és csak azért közlekednek máshol, mert itt nem tud. Ezek a hálózaton már közlekednek, nyilván a villamos üzem felvétele után azokat át kell ide telepíteni, valamint azokat más vonalakon mozdonyvontatással helyettesíteni. Ez fog némi fejtörést okozni.


Bocs, minden bántás nélkül, de mi a szar ez a duma, h "jajj nem működött, jajj majdnem TRAGÉDIA lett belőle"??

A KRESZ elég jól leszabályozza, mi a teendő ha nem működik a fénysorompó az átkelőhelyen. Miért lett volna tragédia? Mert nem tartja be valaki a szabályt...

(Képzeld, ma megálltam a piros lámpánál a kereszteződésben. MAJDNEM TRAGÉDIA LETT BELŐLE (ha nem állok meg.)


Pff. Bocs...

Űrbe kilőtt eszközök is hibásodnak meg, minden meg fog hibásodni, amit ember alkot meg. Ezért vannak szabályok, hogy lekezeljék ezeket a helyzeteket...


Amúgy iskolaidényben munkanapokon a 2110-2117 (Bp-Piliscsaba-Bp) vonatszám páros Flirt vonattal van kiállítva. Akármit is mondott a haverod. Legyek én most a haverod, és hidd el nekem. :)

2017. dec. 29. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Én csak amolyan kósza hírként hallottam vasutas ismerőstől, de a legesélyesebb a Székesfehérvár-Tapolca szakasz, főleg a Bz-k kiváltása, illetve mennyiségtől függően esetlegesen a Tapolca-Ukk-Boba-Celldömölk vonalra is kerülhetnek.
2017. dec. 30. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
3-as: az egy dolog, hogy a kék Flirtöket valamikor oda szánták,mert azóta leosztották őket más vonalakra és ilyenkor nehezen táncol már vissza a vasút, tartva az érintett utasok elégedetlenkedésétől. Azonban a 40a vágányzára okán simán lehet, hogy onnan játszanak majd át Flirtöket.
2017. dec. 30. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 eddiboy ***** válasza:
#5: Hiába osztották le azóta más vonalra a Flirtöket, mivel részben EU-s pénzből ide szánva vették őket, itt kell majd őket járatni a villamosítás után.
2017. dec. 30. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Első, nem bántásként, de [inkább visszatöröltem, csak sértődés lenne belőle]...

Nem hiszed el, hogy jár már FLIRT, mert nem láttad a saját szemeddel, és a haverod se látta. Hát ez kész. :D Akkor itt egy YouTube-videó: https://www.youtube.com/watch?v=V179hkpMeG4


Hármas, végre valaki szakszerűen leírta a teljes igazságot, nekem nem lett volna ehhez türelmem az első hsz elolvasása után, kiégtem teljesen.

2017. dec. 31. 03:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Teljesen mindegy hová kerülnek. Két alapvető gond van velük: az egyik, hogy nem tartják megfelelően karban őket, a másik meg az, hogy ezek alapvetően mellékvonalra készült motorvonatok. A MÁV ehelyett forgalmas elővárosi szakaszokon, nyáron meg a Bp-Füred között használta őket.

Nem erre valók. Ha a 142-esen megnövelik az utasszámot ugyanolyan gondok lesznek velük mint a kettesen, vagy a "Katicák"-kal kánikulában.

2018. jan. 1. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!