Mik azok a technikai okok miatt, amelyek miatt a tegnapi napon MEGSZŰNT a MÁV-START budapesti menetjegyiroda?
Költségcsökkentés, úgy, hogy ilyen hirtelen kellett csinálni? Vagy a bérleti szerződés járt le tök váratlanul? Ezek teljesen irreális gondolatok. De most már kezdem sejteni, hogy a "technikai ok" nem más, mint a MÁV-START szokásos beleszarása, ahogy mostanában mindennel ezt kezdi csinálni.
Lehet, hogy meg kell gondolni egy jegyiroda fenntartását, de ezt nem gondolták meg. Sima belföldi jegyvásárlást meg lehet oldani neten, de mondjuk csoportos utazást, speciális igényeget, vagy nemzetközi utazást nem. Pl. elég megnézni, mit kell kiállni az emberben egy nemzetközi jegyváltásnál a Keletiben.
Szóval lényeg a lényeg, hogy a jegyirodát jelenleg nem váltja ki semmi, mert a fejpályaudvarokon a jegyvásárlás, ügyintézés színvonalon aluli, és az még véletlenül sem fejlődik. (Megjegyzem, a MÁV-START nem is azt adta meg okként, hogy "nincs rá igény", hanem ezt a homályos "technikai ok"-ot.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!