Mi lehet az oka, hogy a BKK FUTÁR-ba nem kerültek bele a MÁV-START és a Volánbusz járatok, holott ugyanúgy a Budapest és környéki közösségi közlekedés részei?
Abszolút nem értem, ezek a járatok miért maradtak ki, minimum menetrend szintjén be kellett volna kerülniük, ha már fedélzeti egységet nem kaptak, mint pl. a HÉV-ek vagy a metrók.
Így lehetetlen a FUTÁR utazástervezőt teljes értékűen használni, hiszen vannak a városban olyan viszonylatok, amelyek ezekkel a járatokkal könnyebben teljesíthetők. Illetve Budapesten kívüli utazástervezésnél a BKK buszok és HÉV-ek bent vannak, de a Volánbuszok és vonatok milyen megfontolásból nem, amikor ugyanaz a funkciójuk?
Így teljesen ad hoc, hogy tudok-e normálisan útvonalat tervezni, hiszen pl. Gyálról vagy Ráckevéről simán tudok a FUTÁR-ral, de pl. Érdről vagy Vecsésről már nem. Pedig annak, hogy melyik településen melyik cég szolgáltat, csak történelmi okai vannak, de nincsenek jellegbeli különbségek.
A válasz annyira egyszerű, hogy biztos nem fogod szeretni: PÉNZ.
Ámde az úgynevezett józan paraszti ész jól jöhet annak, akinek van. Például ha Vecsésről vonattal akarsz bejutni Pestre, akkor annyit kell megjegyezni, hogy 27 és 57. Napközben minden órában ekkor vannak a vonatban. Vagy ha Vecsésről 236-os busszal akarsz bejutni Pestre, akkor annyit kell megjegyezni, hogy óra 32-kor van busz. Vagy a legdurvább, hogy vecsésiként még azt a bonyolult dolgot is meg kellene jegyezned, hogy a 200E busz 7-8 percenként jár, még hétvégén. Döbbenet, mennyi adat, ugye?
Némi asszertivitással milliárdokat lehet spórolni az állam számára. De ha vannak felesleges milliárdjaid fejlesztésre, keresd fel a BKK-t és ajánld fel erre a célra. Egyéb esetben viszont ne más kezével verjed a csalánt.
# 3
Ez válasz a kérdésre? Te meg használj egy másik kérdezz-felelek oldalt beszólogatás helyett.
# 4
Ja hát igen, végül is a buszok menetrendjét is meg lehet jegyezni. Meg minden másét. Minek kellett az egész FUTÁR?
Pénz? Egy kész rendszerbe kellene menetrendi adatokat felvinni. Az egész FUTÁR is pénzbe került, talán akkor nem fél munkát kellene végezni, és Budapest teljes közlekedését tartalmaznia kellene. Meg ha már a pénz, akkor arról vajon miért nem beszél senki, hogy a MÁV-START és a Volán a saját kontójára, mindenféle ellenszolgáltatás nélkül szállítja a BB utasokat?
Azt magyarázd el, mi a lényegi különbség az 55-ös és 735-ös busz között. És ne a begyöpösödött "há' az egyik BKK, a másik Volán, teljesen más" magyarázatot használd légy szíves, mert a vak is látja, hogy két teljesen ugyanolyan járatról beszélünk.
--
Amúgy értem én, hogy ezek szerint nincs logikus magyarázat, csak a BKK elbaltázta. De nem muszáj kamukifogásokkal meg beszólogatásokkal jönni, válaszolni nem kötelező, vagy a BKK ügyvédei vagytok, hogy így véditek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!