Az állam miért ragaszkodik görcsösen a tömegközlekedéshez?
Pontosabban, az állam miatt a magáncégek is.
Új munkahelyem lett.
Nem egy rossz pozícióban.Nem operatív munkám van.A hátulütője,hogy nem helyben van.
A cég a tömegközlekedést preferálja, azt fizetik rendesen, az autós közlekedésre meg elég kevés pénzt fizetnek.
Ehhez hozzátartozik,hogy rugalmas a munkaidő is, amit csak akkor tud kihasználni az ember, ha autóval jár.A tömegközlekedés nem jó, akkor tudnám kihasználni, ha 10 percenként indulnának járatok.
Emiatt, sok ráfizetés az autó.Nem vág földhöz, de akkor is.
Az autó manapság nem luxus,hanem alapvető közlekedési, munkába járó eszköz.
Igazából, tudom,hogy működik ez az egész utazási költségtérítés a cégeknél, így nem őket hibáztatom,hanem az államot.
Neki kellene előírni, a magasabb költségtérítést.
A tömegközlekedés főleg diákoknak,nyugdíjasoknak való,akik még nem tudnak vagy már nem tudnak autót vezetni.
Ha megnézzük, a jobb pozíciókban adnak a cégek autót.Azért,hogy rugalmas tudjál lenni.Tehát,minél magasabb pozícióban vagy, annál rugalmasabbnak kell lenned.
Fel kellene fognia az államnak is,hogy nem csak fix munkaidős közalkalmazottakból, műszakba járó emberekből áll az ország.
Ez az egész valami szockomcsi örökség lehet.
Mert tömegközlekedéssel hatékonyabban, gazdaságosabban és környezetkímélőbben lehet sok embert elvinni A-ból B-be szemben az átlag 1,3 fővel közlekedő autókkal.
Az államnak és a környéken lakóknak (meg egyébként az autósoknak is) az érdeke a jó és magas színvonalú tömegközlekedés, nem pedig a nyolc sávon a dugóban pöfögés.
15! Látod, hogy nem.
Egyébként meg ez egy nagyon is jó szockomcsi örökség!
Az "autó, mint státuszszimbólum" a "szockomcsi" örökség, nem a közösségi közlekedés támogatása, 30-40 éve még tényleg menőnek számított, ha valakinek volt saját (avgy pláne céges) autója. Azóta felismerték, hogy (ahogy az előttem szólók is írták) a városok nem bírnak el ennyi autót és erre a közösségi közlekedés támogatása/fejlesztése lehet az egyik megoldás. (Azt már nem is említem, hogy vannak helyek, ahol a kerékpáros közlekedést támogatják kiemelten céges és állami szinten is.)
Ami a céges autót illeti: azt jellemzően nem azért adják, hogy munkaidőn kívül hatékonyan tölthesd el a szabadidődet, hanem hogy munkaidőben hatékonyan és kulturáltan juthass el egy tárgyalás vagy munkavégzés helyszínére.
19:
"Ami a céges autót illeti: azt jellemzően nem azért adják, hogy munkaidőn kívül hatékonyan tölthesd el a szabadidődet, hanem hogy munkaidőben hatékonyan és kulturáltan juthass el egy tárgyalás vagy munkavégzés helyszínére."
Ez mondjuk így nem igaz. Olyan is van, amit írsz, de egy csomó céges autó kimondottan juttatásként van, magán használatra vagy magán használatra is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!