Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az állam miért ragaszkodik...

Az állam miért ragaszkodik görcsösen a tömegközlekedéshez?

Figyelt kérdés

Pontosabban, az állam miatt a magáncégek is.


Új munkahelyem lett.

Nem egy rossz pozícióban.Nem operatív munkám van.A hátulütője,hogy nem helyben van.


A cég a tömegközlekedést preferálja, azt fizetik rendesen, az autós közlekedésre meg elég kevés pénzt fizetnek.


Ehhez hozzátartozik,hogy rugalmas a munkaidő is, amit csak akkor tud kihasználni az ember, ha autóval jár.A tömegközlekedés nem jó, akkor tudnám kihasználni, ha 10 percenként indulnának járatok.



Emiatt, sok ráfizetés az autó.Nem vág földhöz, de akkor is.


Az autó manapság nem luxus,hanem alapvető közlekedési, munkába járó eszköz.


Igazából, tudom,hogy működik ez az egész utazási költségtérítés a cégeknél, így nem őket hibáztatom,hanem az államot.

Neki kellene előírni, a magasabb költségtérítést.


A tömegközlekedés főleg diákoknak,nyugdíjasoknak való,akik még nem tudnak vagy már nem tudnak autót vezetni.



Ha megnézzük, a jobb pozíciókban adnak a cégek autót.Azért,hogy rugalmas tudjál lenni.Tehát,minél magasabb pozícióban vagy, annál rugalmasabbnak kell lenned.

Fel kellene fognia az államnak is,hogy nem csak fix munkaidős közalkalmazottakból, műszakba járó emberekből áll az ország.


Ez az egész valami szockomcsi örökség lehet.



2017. máj. 6. 18:07
1 2 3
 1/21 anonim ***** válasza:
96%

"Ez az egész valami szockomcsi örökség lehet"

Legalább egy hónapja nem láttam a "tömekközlekedés szockomcsi örökség" eszmefuttatást, de hála az égnek nem kell nélkülöznünk.

A tömegközlekedés nem ördögtől való. Sem hely, sem erőforrás nincs arra, hogy mindenki egyesével négyméteres, másfél tonnás acélbódéban járkáljon még WC-re is, mer' az rugalmas meg kényelmes. A megoldás tényleg jöhet az államtól, mondjuk úgy, hogy használhatóvá tákolja a tömegközlekedést, nem pedig az "Ótót minden proli p***ája alá!" jelszótól vezérelve az autóval járók költségtérítését növeli.

2017. máj. 6. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/21 A kérdező kommentje:

1#

Nem mondtam,hogy ördögtől való.

Ahogy írtam, azoknak való, akik már nem tudnak vezetni vagy még nem tudnak, vagy pedig fix munkaidősek.


Akik komolyabb pozíciókban vannak, azoknak nagyon nem jó,csak időveszteséget okoz.

Azaz idő, ami a várakozással telik el, ami a tömegközlekedési utazási idő miatt repül az ablakon, azt ellehetne tölteni hasznosan is.Mondjuk bevásárolni a Tescoban, vagy a gyerekekkel tölteni.

2017. máj. 6. 18:18
 3/21 anonim válasza:
100%

Valóban lehetne hasznosan tölteni... Én pl a bemagolandókat egytől egyig a buszon tanulom meg, olyankor találom ki, milyen feladatokat adjak a kissrácnak, akivel tanulni szoktunk, stb.

És akkor az ilyeneket máris nem otthon kell, tehát jó sok időm felszabadul.


Nyilván ez nem mindenkire igaz, de a délutáni csúcsforgalomban azért ultrahülyének kell lenni, hogy valaki inkább gyök kettővel araszoljon át a városon a hiper szuper kocsijával, minthogy villamossal vagy metróval ott legyen 20 perc alatt.

2017. máj. 6. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/21 A kérdező kommentje:

3#

Nem Budapest belvárosáról van szó.Nem mindenki dolgozik a belvárosban.


A belvárosban tényleg egészen jó a közlekedés.De, azonkívül nem igazán.

Főleg,ha városhatáron kívülről jársz be.

2017. máj. 6. 18:44
 5/21 anonim ***** válasza:
78%
Kedves kérdező ! Komolyan gondolod, hogy akár a munkáltatódnak, akár az államnak érdeke, hogy te be tudjál vásárolni a Tescoban, meg többet legyél a gyerekeddel munkaidő alatt és ezt támogassa az állam (azaz a többi munkavállaló) ???
2017. máj. 6. 18:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/21 A kérdező kommentje:

5#


Akkor mi jogon fizet tömegközlekedést?


Véleményem szerint nem szabadna különbséget tenni a közlekedési eszközt megválasztók között.


A munkáltatónak, legalábbis a magát valamire adó kulturált cégeknek érdeke,hogy a munkavállaló kipihenje magát.

2017. máj. 6. 19:18
 7/21 anonim ***** válasza:
100%

Ez a gondolkozásmód nem tudom, milyen örökség: "hát én magas pozícióban vagyok, miért nem kapok több támogatást?".


Ha 20-30 perces követés van a tömegközlekedésben külvárosban, az szerintem jónak mondható.

2017. máj. 6. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/21 anonim ***** válasza:
100%

Görcsösen... aha.

Nem az állam ragaszkodik görcsösen a tömegközlekedéshez, hanem te ragaszkodsz görcsösen az autóhoz.

A helyben lakók joga az egészségesebb környezethez bőven felülírja a te vélt jogodat ahhoz, hogy a valagadat egy tonna vassal és száz lóerővel vitessed be 8 órás naplopásod helyszínére.

2017. máj. 6. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/21 anonim ***** válasza:
100%
A tömegközlekedés időveszteség? Vidéki lakhelyemről Kőbánya-Kispest hétfő reggeli csúcsban autóval 40 perc. Vonattal 20... Akkor miről beszélünk? Lehet hogy te szeretsz a dugóban állni autóval, de amíg te ácsorogsz ott, én tömegközlekedéssel hazaérek... Mondom ezt úgy, hogy amúgy szeretek nagyon vezetni, de álltam már én is a pesti csúcsban, és teljesen egyértelmű volt, hogy vonattal már sokkal előbb hazaértem volna.
2017. máj. 6. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/21 Fatal_3rror_ ***** válasza:
94%

Nem luxus cikk az autó, de nem is jár alanyi jogon.


Ha a társadalom szempontjából nézem, akkor miért fizesse a közösség a te autód költségeit?


Ha az állam szempontjából, akkor meg miért adjon kedvezményt valamire, amit így is megfizet akinek meg kell?

2017. máj. 6. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!