Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Igaz lehet ez? A 3-as metró...

Igaz lehet ez? A 3-as metró építése!

Figyelt kérdés
Azt hallottam hogy tervbe volt + metró vonal az Őrsvezér tér és Kőbánya Kispest között. Elvileg a Deák téren van egy 800 méteres kör ív a föld alatt és így csatlakozik a másik vonalra ...
2017. ápr. 29. 15:00
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Gyakorlatilag is van összekötő alagút, és megvan az 1,5 kilométeres is, de sosem volt célja az utasforgalom.
2017. ápr. 29. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Én is úgy tudom, hogy az alagút csak üzemi forgalomra van, ebből adódóan nem is 2, hanem csak 1 vágányos
2017. ápr. 29. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Sosem volt tervben ilyen metróvonal. Az összekötő alagút üzemi cèlból épült, egy vágánnyal, az ívek miatt nagyon lassan járható és igazából utasforgalmi szempontból is teljesen indokolatlan lenne az általad leírt útvonalon közvetlen viszonylatot indítani. Maga az alagút is látszólag felesleges már a Nagyvárad tér - Kőbánya-Kispest szakasz megnyitása óta, hiszen az üzemi szállításokat akár a felszínen is le tudják bonyolítani Kőbánya-Teheren át. Ennek megfelelően botrányos az állapota, egyes szakaszai csak lépésben járhatóak.
2017. ápr. 29. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
A 3-as metró kocsiszíne Kőbánya-Kispesten van, de azt csak később adták át (mind a kocsiszínt, mind az állomást és az addig tartó vonalszakaszt), addig a 2-es metró kocsiszínjét használták, ezért volt szükség az összekötő alagútra.
2017. ápr. 30. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Szimulátorban jártam azon az összekötőn. 15 km/h az összekötőn a megengedett sebesség, kell 10 perc az átérésre a két vonal között, pluszba még egyvágányos is, így 20-25 percnél nagyobb követés nem kivitelezhető jelenleg. Ezenfelül, ha valami miatt több időt vesz igénybe az összekötőn átjutás, az odamenő másik metrónak a Deák téren meg kell várnia, míg kijön onnan az állomáson és megáll fél 3-as vagy a fél 2-es metró is miatta. Ezért nincs sok értelme.

Akkor lenne értelme, ha 2 vágányos lenne és 2-3 percnél nem tartana tovább átmenni rajta. Jelenleg a metrók is különböznek rajtuk, a biztosítóberendezés nem biztos, hogy örülne a 3-as vonalán az Alstomnak és fordítva :)

2017. szept. 29. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Az Örs vezér tér és Kőbánya-Kispest közöttiről nem hallottam. Viszont a 2-es metróhoz egykor terveztek egy kőbányai szárnyvonalat, az egyik megálló meg is épült:

[link]

2017. dec. 26. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 eddiboy ***** válasza:
100%
#6: Az túlzás, hogy a megálló épült volna meg, az aluljáró épült meg, amiből a megálló nyílt volna.
nov. 28. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
55%

#7:

És amit aztán 2008-ban be is temettek.

febr. 1. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!