A villamosvezetőknek miért kell tudni, bonyolult elméleti műszaki dolgokat? (elektronika, fizika)
Figyelt kérdés
Mielőtt valaki belém kötne, és nekem esne, hogy azért, mert a villamos árammal megy meg stb.... De komolyan, nem elég egy rakás százoldalas utasításokat megtanulni, még ilyen f***ságokat is kéne, hogy pl: sebességszámítás, amperváltás, generátor fogalma, kapcsolások fogalma, ohm törvénye, pneumatika, hidraulika, elektronikai mittudom én micsodák és még sorolhatnák egy jó pár adag fizikai dolgot.... Nevetséges! Komolyan elvárnák az embertől, hogy ilyenek is tanuljon bónuszban? Ennyi erővel fizikaelektronika tudósnak kéne lenni, szuper-fizikaelektronikás villamossági majszternék, vagy űrhajóhoz kéne ilyeneket tanulni b***ki. Ráadásul ez nem is Intercity, sem TGV mozdony, hogy megy mint állat és kitudja hol áll meg... Elméletben így is elég megjegyezni szegény vezetőknek az utasításokat, elsősorban elméletből annyit kéne tudni, a legfontosabbakat: 1. KRESZ alapos ismerete, illetve a villamos jelzési és forgalmi utasítások, a fizikát meg elektronikát le kéne sz@rni semmi értelmi, MERT EZ NEM ŰRHAJÓ, SEM EXPRESS... Mellesleg 8 általános elegendő hozzá, ja bocs... már nem elég, diplomata agyontanult embernek kell lenni, hogy ilyet vezess... (bocsánat akit megsértettem, de röhej, a diplomata menjen mérnöknek inkább...) Na most ettől eltérve senkit nem akarok megbántani, de a mai rendszer minden téren nevetséges, és csak arra megy ki, hogy az emberrel akár e téren, akár más téren felesleges elméleti zagyvaságokat magyarázzanak be, az oké, hogy valami szinten érteni kell a működési, műszaki dolgaihoz, de akkor rendesen gyakorlatban adnák hozzá a tudást, hogy mi a teendő, ha X probléma lép fel, vagy mondom, tennék interaktívvá, mert, úgy hamarabb meg marad, hogy ezt meg ezt kell kezelni azt csá, főleg a mai villamosokon, a modernebbeken, van fék,gáz meg néhány gomb (automatizált ajtók), azt kimerült a tudomány. Semmi kvantum-fizikális tudás nem kéne, csak arra megy gondolom, hogy kiszórják az emberek nagy részét. A régi időkben bezzeg, a mester mellett oktattak minden egyes dolgot, nem kellett elméleti marhaságokat tanulni,azt is csak minimálisan, sőt örültek, ha valakinek, van 8 általánosa, és tárt karokkal várták, hogy jöjjön dolgozni, így kéne ma is a mester mellett lenni, minden technikát elsajátítani, és a gyakorlatra nagy figyelmet fordítani, elméletből meg elegendő lenne az utasítás, de nem akarok itt reformálni, csak kifejtettem saját meglátás szerint egy témát, mellesleg érdekelne a villamosvezető pályafutás, de így szétcseszik és kicsi az esélye, ja és csoda ha "halandó" ember bekerül, manapság sok a protekciós...2017. ápr. 21. 19:22
11/11 anonim válasza:
Őszintén remélem, hogy ezt itt olvassa valamelyik BKV-s oktató is, és kideríti, ki ez a majom, és kivágja a tanfolyamról. Egyre fokozódó reakcióiból látszik, hogy úgy általában alkalmatlan járművezetőnek. Mi lenne ha valaki nem adná meg neki az elsőbbséget, vagy más frusztráció érné? Kiszállna, és megverné a váltóvassal?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!