Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nemsokára lesz egy schwalbe-m...

Nemsokára lesz egy schwalbe-m és fordulatszámmérőt szeretnék rárakni. Nagyon bonyolult lenne?

Figyelt kérdés
ugye az s51-esekre már lehet tenni mivel olyan az oldaldeknije hogy a spirált belelehet tenni.deviszon a schwalbe-é nem olyan..láttam led-es fordulatszámmérőket azokat gondoltam átépíteni olyasmire hogy az analóg ford.számmérőt tudja működtetni :)

2013. szept. 22. 12:43
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

"ugye az s51-esekre már lehet tenni mivel olyan az oldaldeknije"

Alap esetben az S51-eseken se volt fordulatszámmérő, de ha a te Schwalbe-d KR51/2-es, vagyis S51 blokk van benne, akkor mindent megtudsz csinálni, amit az S51-gyel is!


"láttam led-es fordulatszámmérőket azokat gondoltam átépíteni olyasmire hogy az analóg ford.számmérőt tudja működtetni"


A hagyományos fordulatszámmérőt spirál működteti, azt nehéz lesz a LED-es elktronikával meghajtani!


Csak még egy kérdés: hová akarod befaragni azt az egyébként teljesen felesleges fordulatszámmérőt, mert itt aztán nem sok hely van:

[link]

2013. szept. 22. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:

láttam olyat is hogy pl egy hangfalra kötötte rá valami nagyonokos a fordulatszámmérőt és működött.ebből gondoltam én.amúgy a gyujtáskapcsoló helyére raknám a gyujtáskapcsolót meg máshová :)


http://www.youtube.com/watch?v=6LISN3XylmY


így szeretném majd :) csak ugye ha jól láttam ebben nem a rendes turbóhűtéses blokk van.

2013. szept. 22. 13:13
 3/12 A kérdező kommentje:
amúgy énis tisztában vagyok vele hogy felesleges de viszont jól néz ki :))
2013. szept. 22. 13:15
 4/12 A kérdező kommentje:

tessék megvan a videóis :))


http://www.youtube.com/watch?v=-mzvLGybnGk

2013. szept. 22. 13:19
 5/12 anonim ***** válasza:

"ugye ha jól láttam ebben nem a rendes turbóhűtéses blokk van."


Persze, hogy nem hiszen a KR51/2-eseket már (mint írtam is) az S51-es blokkal szerelték!


Elekrótronikus fordulatszámmérőt minden további nélkül be tudsz kötni, ha találsz 6V-ost (ha még gyári az elektromos rendszered), és 2 üteműhöz valót!

2013. szept. 22. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
*jav: Elekrótronikus= Elekrotronikus
2013. szept. 22. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
bssza meg ma nem tudok írni: elektronikus
2013. szept. 22. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

Egy tipp: teszel rá elektronikus gyújtást, arra meg rákötsz egy bármilyen egyhengeres kétüteműhöz való fordulatszámmérőt (ebből vannak analógok és ledesek is, valamint a barkácsolóknak vannak a neten kapcsolási rajzok is).

Ezzel két legyet ütsz egy csapásra: nem kell annyit foglalkozni a megszakítóval és van fordulatszámmérőd is.

Utóbbinak tényleg nincs sok értelme, de ha szeretnéd akkor szerintem ez a legjobb út hozzá. Sőt olcsóbb és biztosabb is, mint fordulatszámmérő-hajtásos dekli, fszámmérő spirállal és egyéb mechanikus nehézségekkel.

2013. szept. 22. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:
akkor lehet hogy egy ledes lesz bár nekem az analóg+háttérvilágítás sokkal jobban bejönne..
2013. szept. 22. 15:50
 10/12 A kérdező kommentje:

[link]


ez jó lenne pl? mivel ehhez ha jólnézem nemkell spirál meg semmi.gondolom ezis a világítótekercsről kapja a jelet.

2013. szept. 22. 15:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!