Amikor adsz nekik pár 10 milliárd forintot újakra.
Nem mellesleg a 80-as évekből származnak ezek, tehát nem 40-50 évesek.
2017. ápr. 16. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/15 anonim válasza:
Szerintem jó sokára. Úgy gondolkodhatnak,hogy jók azok még a vidéki parasztnak (én is az vagyok). Aztán majd kiírnak egy pályázatot, ahol véletlenül újak vásárlása/gyártása helyett oroszok felújíthatják jó pénzért még 20 évre,és akkor jó lesz az még nekünk 27 évig. Pont mint az M+ metrónál, ahol 30 éves kocsikat felújítanak még 20 évre, tehát 20 év múlva 2037-ben még a 70-es években gyártott kocsikban utaznak akik be mernek szállni, vagy rá vannak kényszerülve.
2017. ápr. 16. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 anonim válasza:
BZ-k leginkább a mellékvobalakon járnak...
Én sem vezenyelnék egy, pl Desiro, vagy mozdonyos szerelvenyt olyan helyre, ahol a napi utasforgalmat az 1 kezemen megtudom számolni.... igy is nagy bukó a Máv, akkor még nagyobb lenne....
2017. ápr. 16. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
4/15 anonim válasza:
Csak hogy tudd, az ?3 felújítá kamu.
Kiküldik a régieket, a ruszkik pedig a 10-15éve legyártott(tehá nem olyan régi) azóta még nem használt, raktárban porosodó vadi új szerelvényeket küld vissza ;) így jobban megérte az oroszoknak... és annyira mi sem jártunk szarul, hisz kár lett volna a modern kocsi addig amíg maga a vonal nincs felújítca
2017. ápr. 16. 23:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/15 anonim válasza:
Egy csomó helyen ezek járnak, én ezzel szoktam megtenni a Kiskunfélegyháza-Hódmezővásárhely vonalat. Sajnos ahol a MÁV nem akar villamosítani, és nem akar modernizálni oda csak ezek jutnak. De még mindig szívesebben utazom ezekkel mint az Uzsgyikkal mert hiába lassan 20 évesek de szörnyű egy Orosz konstrukció.
2017. ápr. 17. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 anonim válasza:
Igazából azon múlik, hogy lesz-e gazdaságosabb megoldás, mint a rendszerben tartásuk. Tudni kell, hogy Csehországban és Szlovákiában már nagy tapasztalattal rendelkeznek e vonatok felújításában, tehát van kész megoldás, még akár alacsonypadlóssá is át tudják építeni ezeket, kész tervek alapján. A másik opció pedig új vagy újabb, de használt kocsik beszerzése. Utóbbira az osztrák Jenbacher motorkocsik megvétele jelentene egy jó opciót, persze ott rengeteg más vevővel is kell versengeni értük. Az új kocsik beszerzése szinte kizárt, mert a pályázati pénzek állnak csak rendelkezésre, azoknál pedig fontos a megtérülés, ami nyilván a fővonalakon nagyobb.
2017. ápr. 17. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
7/15 10 deka farhát válasza:
A Jenbacher nem lesz alternatívája a Bz-nek. Korban, műszaki állapotban kb. ugyanott vannak. Plusz komfortot talán a rendesen nyitható ablak jelenti, meg a forgóvázas kialakítás miatt talán nyugodtabb a futása. De ócska pályán az se sokat ér.
2017. ápr. 18. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
8/15 anonim válasza:
Méééé? Te a stadionoknak nem örülsz jobban? Beszélj a nagy gázszerelővel, hogy ruházzon mááá be ide is. És egyébként meg kéne érteni, hogy erre szavaztunk, ezt kaptuk és most örüljünk.
2017. ápr. 19. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 anonim válasza:
Minek kéne lecserélni? Ez a vasút, nem a ti kis fogyasztói tarsadalmatok akikkel evente vetetik az uj almat, mert mar a regi elavult.. A bz-mototok tokeletesen megfelelnek a mellekvonali hasznalatra, ket iranybol iranyithatok, meleg van rajt, ules van rajt ugyanugy elvisz a pontbol b-ra mint egy desiro pl. Itt a vasutnal hosszu tavra gyartanak, em cserelik le azert mert az ujnak szebb a dizajna. A 40-a/60 max 80-as mellekvonalakon kb ennyi elonye lenne egy sok milliardos desironak. Neked nagyon atmosta mar a kapitalizmus az gyadat...
2017. ápr. 21. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
10/15 anonim válasza:
# 9
Most ettől a kicsit túlzó antikapitalista szövegtől eltekintve egyet kell értenem. Nem olyan rosszak azok a vonatok, azokon a mellékvonalakon, ahol járnak, bőven elegendők. Szerintem azok az emberek, akik ilyen mellékvonal mellett élnek, elsősorban nem a járművek modernségével vannak elfoglalva, hanem azzal, hogy legyen jó menetrend, és időben érkezzen a vonat.
Ja, amúgy meg a Desiro kb. egy hulladék, legalábbis valamit nagyon elrontottak velük. Állandóan csak a gond van velük, és igazából egy Bzmot-hoz képest olyan nagy utazási komfortot sem ad.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!