Ti melyik projektnek örülnétek, illetve mi a véleményetek ezekről?
42-es villamos meghosszabbítása (Gloriett lakótelepig)
A fogaskerekű fejlesztése
A városi és elővárosi hajózás fejlesztése
Az 1-es villamos vonalának meghosszabbítása az Etele térig
Az M2-es metró és a H8-as hév összekötése
M1-es metró korszerűsítése és meghosszabbítása (Vigadó térig, illetve Marcheggi hídig)
Ezek a BKK jövőbeli tervei. Szerintetek melyikre van nagy szükség? Titeket melyik érint? Illetve mire lenne nagyobb szükség, mint ezekre?
1./ Az 1-es kiépítése az Etele térig
2-/ Visszaállítani a villamosközlekedést a Deák tér-Lehel tér valamint minimum a Bosnyák tér-Döbrentei tér között
3./ A 42-es meghosszabbítása
4./ Pacsirtamező utca
5./ M2-H8
6-/ Fogas meghosszabbítása
Ezek közül engem egyik sem érint, de így legalább ismét lenne egy normális kötöttpályás HÁLÓZAT, amit a 70-80-90-es években szétvertek.
Az M2-GHÉV projekt nyilván óriási segítség lenne a városnak, mindenképp megvalósítandó, bár most a MÁV nagyon fúrja, holott nem is értenek az egészhez...
Az 1-es befejezése is nyilván egy nagyon fontos hálózati hiány relatíve alacsony költségű befoltozását jelentené, tehát abszolút támogatandó.
Az M1 hosszabbításaival kapcsolatban szkeptikus vagyok, a költségekhez képest kevés hasznát látom a Vigadó téri hosszabbításnak, míg Zugló vagy a Marcheggi híd felé megtoldva a vonalat nagyon el kellene gondolkozni azon, hogy mit kezdünk Rákosrendezővel és képes-e ott egy jól működő városrészt létrehozni ez az ország a jelen állapotában, vagy úgy fog kinézni az egész, mint a kormányzati negyed a Nyugatinál vagy a Határ úti csomópont.
A 42-es nem rossz, de nem látom a garanciàkat a gyors haladásra a szűk keresztmetszeteknél. Nagyon bele kellene nyúlni a város szövetébe, házsorokat bontani... ki tudja megéri-e igazán.
A fogas fontos az adott városrésznek, de nem tartom az egész város életét nagyon megkönnyítő fejlesztésnek.
A hajózásban van potenciál, de a többivel összemérhető megint csak nem egy nagy segítség a városnak, hacsak nem toljuk nagyon durván, hatalmas hajóparkkal 10 percenként öntve be a népet a belvárosba... persze ha a népet érdekli majd az egész.
1-es villamos tényleg hasznos és relatív olcsó projekt lenne.
A HÉV-ek kapcsolatát úgy alapvetően javítanám ahol lehet, ha megoldható akkor közvetlen átszállással, már az is sokat dobna a helyzeten.
Ami még hosszú távon hasznos lenne, ha lenne még több híd.Az Albertfalva híd eléggé hiányzik, azon össze lehetne kötni a 3-as és 18-as villamosvonalakat.
Ezek közül egyik sem érint közvetlenül, de a legfontosabb szerintem az 1-es villamos meghosszabbítása lenne a Kelenföld vasútállomásig.
Az M1 meghosszabbítása a Vígadó térig a legbutább projekt, kb. 2 perc kényelmes gyaloglást váltana ki a 2-es villamos és a kisföldalatti között.
Ami hasznos lenne még, az a H6-os HÉV bekötése a H7-esbe, hogy elmenjen a Borárosig, ez egy viszonylag olcsó projekt lenne, de sokakon segítene.
Szerintem is ezeknél fontosabb lenne:
M4 BEFEJEZÉSE az eredeti terv szerint (Bosnyák tér-Gazdagrét)
M4 meghosszabbítása (Rákospalota-Budaörs)
H5 meghosszabbítása Clark Ádám tér - Szent Gellért tér - Petőfi híd budai hídfő - Budafok - Albertfalva vonalon
Hajózás? Most komolyan? :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!