Mennyivel lehetne rövidebb a Gödöllői HÉV menetideje, ha normális lenne a sínek állapota és új szerelvények közlekednének? A jelenlegi 47 percet meglehetősen soknak érzem.
Legfeljebb pár perccel. 25 km hosszú az út, van vagy 20 megálló, ahol várni kell a fel és leszállásra. A folyamatos gyorsítás-lassítás és az utasokra várakozás rengeteg időt elvesz a menetidőből.
Egyszer mérd le, hogy mennyit tölt a vonat álló helyben a megállókban.
Kínáben most helyeztek üzembe egy mágnesvasutat. 560 Km a végsebessége, az utazó csak 500 Km/h..
na ez kellene ide.
2-eske, egy GHÉV jellegű megállósűrűségnél aztán kûrva sokat érnénk a szupervonatoddal...
Kérdező: vedd figyelembe a pálya nyomvonalát is, Mogyoród bekötése miatt van egy komoly kitérő az optimális vonalvezetéshez képest. Persze anno a terepviszonyok is indokolták ezt, de ma már nem volna akadály a rövidebb nyomvonal. Az pedig komoly korlátozó tényező, hogy sok a megálló, így túl sokat nem nyernénk egy 80-100 km/h-s Vmax esetén sem. De ezek a megállok szinte kivétel nélkül indokoltak.
Megjegyzem, Gödöllő gyors kapcsolatát a Budapest fele nem is ez a vonal biztosítja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!