Miért szakad olyan sokszor a felsővezeték?
Én hálistennek busszal járok, de nővéreim vonatoznak Budapestre, mármint jobb esetben vonatoznak, rosszabb esetben csak várakoznak.
Sok más embertől is hallom, hogy szinte heti rendszerességgel van felsővezeték-szakadás a mi vonalunkon (Budapest-Újszász-Szolnok), vagy, ha nem az, akkor síntörés, ha nem az, akkor technikai probléma...stb.
Ez az utóbbi kb 3 hónapban tényleg heti rendszerességgel előfordul legalább egyszer és ez azt jelenti, hogy minimum fél órát késnek a vonatok, rosszabb esetben pedig több órát kell az álló vonaton várakozni, mert nem tud továbbmenni.
Ilyen még a Miskolc-Bp Keleti és a Debrecen-Bp Nyugati vonal is. Utóbbi Szolnokon megy keresztül, de Szolnokon van vagy három vasútvonal, nem tudom, melyik az újszászi.
A Miskolcin, mikor még ott laktam, mindennapos probléma volt, hogy lelopták. Ez nem vicc, tényleg ez történt, nem tudom, hogy ki, és miért, meg hogy hogy nem pusztult bele, mikor elvágta az árammal átjárt vezetéket, de ellopta. Ez ellen valamit már csináltak, ezért most már évszakonktént változó magyarázatot kapunk a "miért állunk?" kérdésre.
Tavasz: a nagy szél lefújta (!) a vezetéket.
Nyár: a meleg miatt hőtágultak a sínek, lassabban kell menni.
Ősz: (ez a kedvencem): mert esik az eső.
Tél: A hó/jég súlya alatt leszakadt a vezeték.
Illetve a Debreceni vonalon van egy szakasz, ahol már másodjára ugrott a vonat elé valaki, amikor épp rajta ültem. Pedig nem utazok gyakran.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!