Mozdony-felsővezeték kérdés?
A vezeték egyik vége le van horgonyozva, a másik megfelelő súlyokkal megfeszítve. Ahol a szakasz véget ér, 5-6 oszloptávolságon át a két vezeték párhuzamosan fut (a kezdődő és a véget érő.
A közös szakasz közepén az áramszedő mindkét vezetéket érinti.
Ennyit a mechanikai részről. Az hogy ez villamosság szempontjából hogyan megy, nem tudom pontosan.
Én úgy tudom elképzelni, hogy egyes szakaszok simán össze vannak kötve. Máshol pedig külön betápot kap.
Itt talán hasznos lehet:
A 25. oldalon találsz leírást a vonali szakaszolásról,
a 95 oldal környékén foglalkoznak az állomás környéki szakaszolással és a fázishatárokkal fázishatárokkal.
A vonali hosszláncnál a két köteg be és kivezetése szintben eltér egymástó, csak egy oszloptáv között keresztezik egymást. A két munkavezeték között átkötések vannak, így nem lesz feszingadozás.
Fázishatárnál kicsit bonyolultabb a dolog, ott a két külön fázis között szokott lenni egy oszlopköznyi "fázismentes", de kapcsolható szakasz, ami véd a fáziszárlattól.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!