A kettes és hármas metróhoz miért kell ember a vezetéshez?
Figyelt kérdés
ahogy én tudom, csak az ajtók nyitásához és zárásához kellenek, és akkor ezt vajon miért nem tudják megoldani (főleg a kettes vonalon, a hármas az mondjuk tudom hogy botrányos)?2016. dec. 23. 21:03
2/6 anonim válasza:
A 3-as metró félautomata, a vezetőnek meg kell nyomnia egy gombot, hogy elinduljon a szerelvény. Utána automatán gyorsul és áll is meg, plusz igen az ajtókat is ő nyitja/zárja.
3/6 anonim válasza:
A 2-es valóban rejtély, pedig minden ki van hozzá építve. Ugyanúgy rejtély az is, hogy a 2-ből át lett téve 1-2 régi kocsi a 3-ba: a 2-n nem automatán, hanem vezérelve mentek ezen szerelvények, de a 3-an már tudnak menni automatán is, tehát furi.
4/6 anonim válasza:
#3: Nyilván szereltek a 2-esről átadott szerelvényekbe AVR-t.
5/6 MrPifta válasza:
Nem automata a 3-as sem (vezettem már!) van automata üzeme is, de lehet kézzel is vezetni. Aki mellettem ült (a valódi, hivatalos vezető) is inkább kézzel vezette.
6/6 anonim válasza:
eddiboy: nem szereltek.
A 365-366-os vízipók segédvezetővel közlekedik, ha nagy ritkán kiadják, de hamarosan belőle is ez lesz: [link]
A duplalámpásoknak pedig a középkocsijait rakták be szimplalámpás szerelvényekbe.
MrPifta: azért vezette inkább kézzel, mert a lassújeleket nem ismeri az AVR és hát a 3-as metrón sajnos elég sok van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!