Mitől függ, hogy egy repülőgép milyen hosszú kondenz csíkot húz?
Figyelt kérdés
2010. máj. 1. 21:22
1/5 anonim válasza:
attól, hogy holnap mit adok a malacoknak, moslékot-e vagy nem-e
2/5 anonim válasza:
Ha jár a motor, csíkot húz. Ha nem, akkor nem. Szerintem.
3/5 anonim válasza:
Attól függ, hogy babi néni elmegy-e a strandra, és ha elmegy, akkor fotel?!
4/5 anonim válasza:
Meg hogy Babinéni tesz e horibilis, indokolatlan mennyiségű répát a bauxitlevesbe vagy inkább megnézi az nszk dugipornót.
5/5 Hominida válasza:
A kondenzcsík apró jégcseppekből áll, a repülőgép hajtóműveinek égésgázában levő szemcsékre kondenzálódik rá, csapódik ki a levegőben levő túlhűtött vízpára. Mi az erre visszaverődő napfényt látjuk. Amikor ezek a jégszemek elolvadnak vagy elpárolognak, a kondenzcsík eltűnik. Nagy magasságban nagyon ritka a levegő, ilyen esetben a vízjég párolgása is már jelentős.
Hogy ezek a cseppek mikor tűnnek el, az függ a helyi hőmérséklettől, légnyomástól, a levegő vízzel telítettségétől, a létrejött jég kristályszerkezetétől. És ha a gép gyorsabban repül, nagyobb távolságot tesz meg ennyi alatt, tehát mindemellett a kondenzcsík hosszabb is lesz mögötte.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!