Melyek Budapest legrosszabb tömegközlekedésű részei?
Hát igen, a 234-es nagyon sokat segítene, nem is értem, más hasonló területeken megvan a három járat (31-131-231 vagy 44-144-244, stb.). Pedig annyira adná hová kéne...
A III. kerületben még az Óbufa Vá-t lehetetlenítették el 400-500 m-rel arrébb lévő megállók, ritka járatok... Pedig csak egy plusz fordulót igényelne, aztán mehetne a Kundigunda útján, pl Békásról 286 jelzéssel, végül Bogdánin lehetne vá.
A 118 Békásig vitele nem rossz ötlet, de -ahogy fent is írtam - több eltérő útvonalú járattal jobban le lehetne fedni a térséget, gondolok itt es. Filatorigát térségére (ipartelep, lakótelep: Vihar utca - Huszti út - Szőlőkert utca - Bécsi út - Vörösvári út által közrezárt terület), valamint a szebb napokat is látott Óbuda vasútállomásra.
Sajnos a 34/134-et sűríteni nem nagyon lehet, mert így is le van terhelve a Királyok útja, valamint a kis utcák, holott csúcsidőben égető lenne! A BKK szerint csúcsbam sincs 80%-os kihasználtság, nem tudom ők mikor jártak errefelé legutóbb. Az Árpád hídi megállóba rendszeresen több falut megszégyenítő mennyiségű embertömeg vár a 106/34-re... Legalább most beraktak Connectókat, ez az egy a pozitívum.
Jó lenne, ha a Czetz-Aquincum között buszsáv lenne (la. reggel!!!), mert ez a legkritikusabb szakasz, a Szentendrei út tele van lámpával, (ráadásul aluljáró is van!!!), és sokszor egy fia lélek nem kel át. Valamint szintén jó lenne egy gyorsjárat a csúcsidőben (34E), de hát ők ezeket "nem tartják indokoltnak"...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!